refresh parent
Fra : Brian Emilius

Dato : 24-03-04 10:32

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig, at når jeg lukker et pop-up vindue, så skal
parent-vinduet refreshes. Er det muligt? og i så fald: hvordan?
--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 24-03-04 11:03

Brian Emilius skrev:

> Jeg kunne godt tænke mig, at når jeg lukker et pop-up vindue,
> så skal parent-vinduet refreshes. Er det muligt? og i så fald:
> hvordan?

Jeg bruger følgende funktion:

function updateAndExit(){
window.opener.location.reload();
this.close();
}

Hvis du vil have modervinduet reloadet også når man bare klikker
luk på vinduet, kan du prøve at putte funktionen på onunload - men
jeg ved ikke om det vil virke. Den virker fint på et "luk"-link på
siden.

Jeg bruger den selv i et artikelredigeringssystem, hvor
modervinduet indeholder et nyhedsbrev med en række artikler. I
redigeringsmode har hver artikel så en rediger-knap som kalder
artiklen frem i et pop op-vindue. Når man submitter formen
behandles data af en formhandler der gemmer ændringerne og laver
redirect til siden updateparent som indeholder ovenstående funktion
og et kald til den i onload.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Brian Emilius

Dato : 24-03-04 11:12

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> window.opener.location.reload();

Dette virkede fint i onunload. Tak skal du ha' :)

--
Venlig hilsen
Brian Emilius