Bestilling af NE nu
Fra : Mads United

Dato : 27-04-01 10:16

Hejsa,

Jeg har lige bestilt NetExpress fra TDC, og vil da lige høre om i har nogen
ideer om hvornår jeg kann forvente at få det installeret ??? (jeg håber på
under 2 mdr - men det er nok for optimistisk)

Fra : Christian Erritsø

Dato : 27-04-01 16:11

"Mads United" <mmm@graffiti.net> wrote in message
> [...]
> ideer om hvornår jeg kann forvente at få det installeret ??? (jeg håber på
> under 2 mdr - men det er nok for optimistisk)

Nej, det lyder sådan set ganske realistisk. Der loves kun at der installeres
indenfor 3 måneder, men i praksis er 1½-2 måneder mere rigtigt, og det skal
nok komme længere ned.

Christian Erritsø
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Sune

Dato : 27-04-01 17:39

On Fri, 27 Apr 2001 17:10:33 +0200, "Christian Erritsø"
<christiane@mail.tele.dk> wrote:

>Nej, det lyder sådan set ganske realistisk. Der loves kun at der installeres
>indenfor 3 måneder, men i praksis er 1½-2 måneder mere rigtigt, og det skal
>nok komme længere ned.

Yeah riiight.
Jeg har ventet over 2 mdr. på en opgradering fra NE1 til NE2.

Mvh
Sune

Fra : Cyberdog

Dato : 27-04-01 20:02

> Yeah riiight.
> Jeg har ventet over 2 mdr. på en opgradering fra NE1 til NE2.

Heh, da jeg bestile NE2 tog dig mig 1 måned får jeg fik det fra dagen jeg
ringede..

CD

Fra : Kristoffer Møller

Dato : 30-04-01 10:49

Cyberdog wrote:

> Heh, da jeg bestile NE2 tog dig mig 1 måned får jeg fik det fra dagen jeg
> ringede..

Var det en opgradering ? Eller en nyoprettelse ?

mvh
Kristoffer

Fra : John Jørgensen

Dato : 28-04-01 01:39

Hej

Jeg bestilte en ADSL + samtidig nedtagning af ISDN, hos Teledanmark.
Jeg bestilte d. 23/3 og fik bekræftelse fra TD d. 3/4, hvor de skrev at
teknikeren
ville komme d. 24/4. Alt gik efter planen (selv min nummervise, plejer at
forsvinde,
det gjorde den ikke dennegang). Det hele kører som det skal.
Ros til Teledanmark for det.

John Jørgensen
Randers