Relativ sti til cd-rom - global.js
Fra : Torben Kam Nielsen

Dato : 24-03-04 10:03

Jeg skal distribuere dele af en hjemmeside på cd-rom. Derfor har jeg behov
for at rette definitionen "Base =" i filen global.js. Som det herunder har
sitet både kørt via Internettet og Intranettet ("aktiv").

Drevbetegnelse for cd-rom drev kendes ikke - derfor ønsker jeg at indtaste
den relative sti, som er roden af cd-rom'en. Hvordan gøres det lige, så
sidste linie i dele af scriptet virker?

//base = "http://www.hjemmeside/mappe/";
base = "h:/triplex_2002/triplex_website/";

subMenus = new Array();
document.write("<BASE HREF=\"" + base + "\">");

Mvh Torben