wine eller ..?
Fra : tux

Dato : 24-03-04 01:47

Hvis man skal køre Windows-programmer i Linux, er der så andre programmer
end Wine at bruge?
) tux

Fra : Jesper Mouridsen

Dato : 24-03-04 05:44

Den Wed, 24 Mar 2004 01:47:21 +0100. skrev tux:

> Hvis man skal køre Windows-programmer i Linux, er der så andre programmer
> end Wine at bruge?
> ) tux
Ja, der er noget der vist hedder crossover office, og win4linux, men de er
ufrie og koster $$$$$. Og VMWARE
(virtual machine, et program der emulerer
en hel pc, som man så kører hele windows på)
Wine er god nok, til mange
ting, jeg kører f.eks ie 5.5 på wine, når
jeg tester hjemmeside-design.
wine har for øvrigt sin egen gruppe (ikke fordi jeg synes du poster
forkert)
comp.emulators.ms-windows.wine

Fra : mkp

Dato : 24-03-04 09:49

Jesper Mouridsen wrote:

> [...]
> ting, jeg kører f.eks ie 5.5 på wine, når
> jeg tester hjemmeside-design.
> wine har for øvrigt sin egen gruppe (ikke fordi jeg synes du poster

Skal man have en FAT eller NTFS partition for at kunne installere f.eks.
ie 5.5 eller kan man godt installere den direkte på en linux partition.

Mikael

Fra : Jesper Mouridsen

Dato : 24-03-04 16:17

> Skal man have en FAT eller NTFS partition for at kunne installere f.eks.
> ie 5.5 eller kan man godt installere den direkte på en linux partition.
Den kan godt ligge på en ext2/3 partion. Se frankscorner.org, for mere om
I.E på wine

Fra : tux

Dato : 24-03-04 15:46

Jesper Mouridsen wrote:
> wine har for øvrigt sin egen gruppe (ikke fordi jeg synes du poster

Hvad er linket til den? Jeg kan ikek finde det!
) tux

Fra : Claus Christian Lars~

Dato : 24-03-04 15:57

tux wrote:
> Hvis man skal køre Windows-programmer i Linux, er der så andre programmer
> end Wine at bruge?
> ) tux

www.transgaming.com
www.netraverse.com