Gee, altså
Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-03-04 00:02

Fra : Kristian Thy

Dato : 24-03-04 00:12

Asbjorn Hojmark uttered:
> Check certifikatet på https://www.borderware.com/

Orv, meget troværdigt. I det mindste er de da lidt ærlige -
certifikatet er udstedt af SnakeOil Ltd :)

\\kristian
--
"Don't fuck with Benny the Cop!"

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-03-04 01:35

On 23 Mar 2004 23:12:23 GMT, Kristian Thy <thy@it.edu> wrote:

> Orv, meget troværdigt.

Ja, og udover det med trust, har de enormt fint check på datoer
som Valid To, certifikatet passer fint med serverens FQDN, og
deres server er velkonfigureret mht., hvad der skal sendes som
HTTP og HTTPS. Det er bare ALLEtiders.

Det er da godt, de ikke lever af sikkerhedsprodukter. Øh altså...

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Niels Callesøe

Dato : 24-03-04 02:12

Asbjorn Hojmark wrote in

> Check certifikatet på https://www.borderware.com/

Jesus Kristensen...

--
Niels Callesøe - dk pfy @work

Learn Postfix; live Postfix; love Postfix.

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 28-03-04 05:55

Asbjorn Hojmark skrev i en meddelelse:
> Check certifikatet på https://www.borderware.com/

Gav et smil på læben

Mvh.
Malthe Sunesen

---
This mail have been certified virus-free/denne mail er certificeret
virusfri.

Fra : Henrik Kirk

Dato : 28-03-04 22:29

Hey
Er lidt i tvivl om mit spg hoere til her eller i en windows gruppe, men
sagen er at jeg installerede ad-aware paa en kammerats pc, for at fjerne
hans spyware, og scanner systemmet og den finder 247 filer blandt andet
EZula, WebHanzer og noget Net.Net som jeg ikke kender. Sletter hele lortet
og saa vil pc'en lige pludseligt ikke finde hans netvaerks konfiguration
og begynder at smide fejlmeddelser i hovedet paa mig om at nettet ikke er
konfigureret ordenligt, paa trods af at overnet koerer og downloader fint.
Jeg vaelger at genstarte ogsaa vil nettet ikke engang starte op.
Her efter genskaber jeg saa filerne ogsaa virker alt godt igen, nogen med
samme problemmer. Nogen forslag til loesninge?

Installerede Ad-aware til XP.

/Henrik Kirk webmaster 1900mtb.dk
Stud.dat
Homepage http://bitsch.dat4.dk

Fra : Henrik Kirk

Dato : 28-03-04 22:57

ER rimelig sikker paa det ikke var planen, undskylder ved ikke lige hvad
jeg lavede.