sensualitet/sanselighed/nærvær - hvor kan ~
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 23-03-04 23:36

Hej,

Jeg er interesseret i at udforske min sensualitet/sanselighed/nærvær sammen
med andre
mennesker. Jeg forestiller mig, at det kan gøres med tøjet på!

Findes der andre mennesker med det samme ønske? Måske findes der klubber
eller lignende. Jeg er ikke interesseret i dans, eller rettere jeg
forestiller mig at det kunne foregå i fred og ro eller til meget rolig
musik.

Måske er det et fjollet spørgsmål, men der findes jo alle mulige klubber -
f.eks. latterklubber, så hvorfor ikke også sensualitetsklubber...

Der var engang noget der hed Open Heart Tribe, men findes de stadigvæk?

Venlig hilsen,
-Michael.

Fra : Brian Jensen

Dato : 24-03-04 11:42

On Tue, 23 Mar 2004 23:36:22 +0100, Michael Jørgensen wrote:

> Hej,
>
> Jeg er interesseret i at udforske min sensualitet/sanselighed/nærvær sammen
> med andre mennesker. Jeg forestiller mig, at det kan gøres med tøjet på!

Det lyder som et ret personligt bekendtskab du søger.

> Der var engang noget der hed Open Heart Tribe, men findes de stadigvæk?

Jeg kender det ikke, og kan derfor ikke hjælpe desangående.

Men du har nok bedre chance for at finde ligesindede i
dk.opslag.personlige.

BTW: næste gang du xposter til flere grupper, vil det være en god ide at
du gør opmærksom på det i din brødtekst, da ikke alle nyhedslæsere
advarer om det, hvis man forsøger at besvare dit indlæg.

XFUT til dk.admin.netikette
--
Mvh Brian Jensen - www.briannospam.dk

Fra : Mig selv

Dato : 26-03-04 20:12

"Michael Jørgensen" <Joergen@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> [...]
sammen
> med andre
> mennesker. Jeg forestiller mig, at det kan gøres med tøjet på!

Ja det kan det , jeg formoder du tænker på psykisk/ spirituel nærhed.

> [...]
> eller lignende. Jeg er ikke interesseret i dans, eller rettere jeg
> forestiller mig at det kunne foregå i fred og ro eller til meget rolig

Der er jo flere muligheder alt efter hvad du vil.
feks: Tantra som du kan finde mange links på på nettet.
Jeghar været inde og søge og finder kun links hvor det også er kurser i
sexualitet.
Og det mener jeg ikke behøver at være med.
Prøv at finde nogle hvor det er hjerte energien der arbejdes ud fra.
Jeg har på fornemmelsen at det også kunne være noget indiansk inspireret...
Men dem der skal udmunde i sex, er der tusindvis af muligheder for at finde.

> [...]
> f.eks. latterklubber, så hvorfor ikke også sensualitetsklubber...

> Der var engang noget der hed Open Heart Tribe, men findes de stadigvæk?

jeg søgte på *open*heart*tribe* og der kom en del op, her er et par stykker:

http://openheart.just.nu/
http://hem.fyristorg.com/openhearttribe/omtribe.htm
Venlig hilsen Marian