oplås af 3510i
Fra : Carsten

Dato : 23-03-04 19:39

Hejsa

Er der nogle der kan hjælpe mig med oplåsning af min "nye" Nokia 3510i.
Den er låst til Telia - (men er dog ældre end de 6mdr)
og jeg kan ikke vente til jeg modtager koden.
Jeg har luret lidt helloo.dk - men mangler lidt hjælp.

EMEI er: 3514 6280 2233 806

/Carsten

Fra : Carsten

Dato : 23-03-04 20:00

Jeg tror jeg har fået styr over det selv

Fra : granlyy

Dato : 28-03-04 14:51

prøv den her #pw+7345253515+1# den skulle virke hilsen Daniel

http://www.kandu.dk/