Distribuerede databaser kontra flere datab~
Fra : Stefan Garvig

Dato : 23-03-04 18:56

Hej

Jeg er stødt på begrebet distribuerede databaser, men er noget uklar på,
hvad der ligger i dette begreb - navnlig i relation til lagring af data i
flere databaser.

Jeg har søgt på Google.dk, men ikke fundet en forklaring, som jeg kan
forstå. Faktisk var der ikke ret meget forklarende tekst om distribuerede
databaser.

Så jeg håber, at I database-eksperter kan bringe lys over min forståelse af
begrebet.

På forhånd mange tusind tak.

Venligst

Stefan Garvig

--
Svar direkte ved at fjerne dyret i e-mail-adressen: