hvad sker der her...?
Fra : sn67

Dato : 23-03-04 18:35

Sidder og surfer på prissammenligningssiderne, da jeg for første gang i mit
liv skal købe en fryser. Da jeg når frem til www.pricerunner.dk og klikker
mig videre til hvidevarer kommer dialogboksen til systemopdateringer
pludselig frem, - den der fortæller at man skal genstarte før ændringerne er
trådt i kraft.
Jeg har vel at mærke ikke lavet nogle opdateringer, heller ikke windows
autoupdate, og af en eller anden grund mistænker jeg pricerunner for at lave
ged i den.
Jeg lukker siden, og går ind på den igen - same procedure as last time...!
Dialogboksen kommer igen.
Klikker igen nej til at genstarte - surfer rundt på andre sider, ingen
reaktion. Prøver pricerunner igen... pling: dialogboksen kommer igen.

Hvad pokker sker der??

Susanne Nielsen.

www.hjoernebutikken.dk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 27-03-04 06:17

sn67 skrev:

> [...]
> dialogboksen til systemopdateringer pludselig frem, - den der fortæller
> at man skal genstarte før ændringerne er trådt i kraft.

Du har vel blot indstillet IE til at installere ting automatisk?

(IE | Funktioner | Internetindstillinger | Avanceret | Aktiver Installation
efter behov)

Fra : sn67

Dato : 01-04-04 10:28

> Du har vel blot indstillet IE til at installere ting automatisk?
>
> (IE | Funktioner | Internetindstillinger | Avanceret | Aktiver
> Installation efter behov)

....hmmm, så gik det op for mig hvorfor jeg ikke kunne se mit svar. Undskyld
Peder, jeg kom til at svare dig direkte.

Nej, min IE er ikke indstillet til at installere automatisk.

Susanne Nielsen.

www.hjoernebutikken.dk

Fra : OleBole

Dato : 27-03-04 10:53

On Tue, 23 Mar 2004 18:35:29 +0100, "sn67" <sn67@ping.dk> wrote:

> [...]
>mig videre til hvidevarer kommer dialogboksen til systemopdateringer
>pludselig frem, - den der fortæller at man skal genstarte før ændringerne er

Har lige luret på siden, Dell reklamen der er til højre kunne måske
være den skyldige, min peerguardian siger.

Rejected: 163.244.64.63:80 - DELL split 1 PGIPDB

Hvad det betyder er jeg ikke manden for at sige, men det ser jo ud som
om dell vil noget på port 80 eller?? måske bare noget cookieskidt, men
det er det eneste der sker her.

MVH.
OleB