E-mail med tekst
Fra : Kim2000

Dato : 23-03-04 14:07

Jeg er ved at lægge sidste hånd på vores lille amatørblads hjemmeside, men
vi mangler en "effekt". Når man klikker på "tegn abonnement", så skal ens
mailprogram åbne, altså som det gør nu, men her kommer så "tricket". Vi
ønsker at der i tekstfeltet fremkommer en bestemt tekst, fx:

1 års abonnement 180 kr.
½ års abonnement 100 kr.

Navn
osv

Jeg kan ikke finde ud af det og ingen af mine venner kan. Jeg håber der er
nogen herinde der kan, jeg har skimmet de sidste par ugers indlæg igennem
uden jeg kan finde en løsning på det.

På forhånd tak for hjælpen

Kim

Fra : Kim2000

Dato : 23-03-04 14:11

Glemte at skrive jeg benytter Frontpage 2000

Fra : JSB

Dato : 23-03-04 16:33

Hej Kim.

Prøv at lave dit link noget i retning af:

abonnement kr. 180,- .... ½ års abonnement kr. 100,-">Tegn abonnement</a>

VH
Jesper

Fra : Denn!s H

Dato : 23-03-04 21:29

"JSB" <suntum@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Kim.
> Prøv at lave dit link noget i retning af:
års
> abonnement kr. 180,- .... ½ års abonnement kr. 100,-">Tegn abonnement</a>

Med linie skift i body

<a
href="mailto:ronald@regan.com?subject=Drik&body=Postevand%20er%20nok%0D%0A1%
20bedst%20at%20drikke%0D%0A2.....">Send e-mail</a>

%0D%0A = linieskift

--
Denn!s

Fra : Kim2000

Dato : 23-03-04 22:29

Tusind tak for hjælpen til jer begge, nu kan jeg lave hjemmesiden færdig.

mvh
Kim