Bruger af et MSI KT6 Delta?
Fra : Dennis Schafroth

Dato : 23-03-04 12:55

Hvis du er ejer af et dette bundkort, gider du at checke hvilken core volt
(vcore) indstillinger der er på dette i BIOS? Min, max, og evt. trin?

På forhånd tak,
Dennis
nospam@schafroth.com

Fra : Leony

Dato : 23-03-04 17:39

In news:aAV7c.1709$hW4.689@news.get2net.dk,
Dennis Schafroth typed:

> Hvis du er ejer af et dette bundkort, gider du at checke hvilken core
> volt (vcore) indstillinger der er på dette i BIOS? Min, max, og evt.
> trin?

Jeg har ikke boardet, men du kan måske bruge følgende:
"The board is able varying the Vcore within a very wide range: within
1.1V to 2.3V. At the same time, within the 1.1V to 1.85V range the
increment is 0.025V, and within 1.85V to 2.3V it is 0.15V. It's worth
mentioning here that modern steppings of Barton and Thoroughbred cores
do not require considerable raise of the Vcore voltage. But in
overclocking the old models of the processors higher voltages may be of
use."
http://www.digital-daily.com/motherboard/msi-kt6-delta/index05.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Dennis Schafroth

Dato : 24-03-04 08:38

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> do not require considerable raise of the Vcore voltage. But in
> overclocking the old models of the processors higher voltages may be of

Tak for hjælpen. Jeg fandt selv en anden side der skriv 1.35 - 2.3 volt. Så
jeg har bestilt det, og hvis det viser sig at det går helt ned til 1.1 er
det perfekt.

Dennis