Brug af Nero til HD-backup
Fra : Michael-7500

Dato : 23-03-04 10:03

Nogen der har erfaring med dette, eller evt. nogle bedre løsninger...?

Bruger WIN98SE og har lige købt nogle DVD+RW der kan være 4.7GB data på.

Mvh
Michael

Fra : Ole Nielsby

Dato : 23-03-04 22:41

Michael-7500 <michael7500@mail.dk> skrev:

> Nogen der har erfaring med dette, eller evt. nogle bedre løsninger...?
>
> Bruger WIN98SE og har lige købt nogle DVD+RW der kan være 4.7GB data på.

Overvej at bruge et disk-image-backup-program med komprimering.
Jeg bruger selv Norton Ghost 2003 og er godt tilfreds med det, men
meningerne om programmet er delte - en test i det tyske blad C't fortalte
om fejl ved store FAT-drev.