K: Alufælge til Mondeo '94
Fra : KickAssCowboy

Dato : 22-03-04 23:48

Hvis alt går efter planen får jeg lidt penge på lommen i løbet af ugen og så
skal jeg ha' fat i nogle alufælge til Mondeo'en fra '94. Er der nogen der
ligger inde med nogen i prisklassen 1500-2500kr m. dæk?
Det skal være i Jylland.
--
Med Venlig Hilsen
Lars Zangenberg Kristensen

Fra : Brian Jensen

Dato : 23-03-04 00:02

On Mon, 22 Mar 2004 23:47:42 +0100, KickAssCowboy wrote:

> Hvis alt går efter planen får jeg lidt penge på lommen i løbet af ugen og så

Bar edet var mig.

> skal jeg ha' fat i nogle alufælge til Mondeo'en fra '94.

Så er der nok størst chance for at finde dem i dk.marked.privat.bil

--
Mvh Brian Jensen - www.briannospam.dk

Fra : KickAssCowboy

Dato : 23-03-04 00:20