Låst til hvilken udbyder?
Fra : Jean

Dato : 22-03-04 21:41

Hej NG!

Jeg har sat et Telmore SIM-kort i en Nokia 3210. Den siger "SIM-kort er ikke
accepteret". Så telefonen er låst.
Kan man på nogen måde se, hvilken udbyder det er til? Udover fremskaffe sig
diverse udbyders SIM-kort og prøve dem i telefonen?

Kan man se om telefonen er "helt låst", altså hvor unlock-koden er trykket
forkert 5 gange og der skal kabel til?

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : helloo.dk

Dato : 22-03-04 22:46

"Jean" skrev...
> [...]
sig
> diverse udbyders SIM-kort og prøve dem i telefonen?

Du kan spørge ham som havede telefonen før dig, eller du kan se på kassen om
ikke der skulle stå noget om et eller andet selskab. Ud over dette kan du
nok ikke finde ud af det.
Men du kan jo besøge en unlocker, han plejer jo at være ligeglad hvad den er
låst til. Du finder en på www.dkunlock.dk

Hilsen Dan

--
Gratis unlock af Nokia telefoner
Se mere info på www.helloo.dk
Vi er med på de nyeste modeller

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 22-03-04 23:58

Hvad er de første 6 ciffre i serienummeret

3508xx - Tele Danmark Mobil
3507xx - Sonofon

Kender ikke andre, måske er der flere der kan hjælpe med at udfylde med
deres
serienummre samt den udbyder hvor telefonen er købt ved.

/ Qbic

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-04 00:49

>3508xx - Tele Danmark Mobil
>3507xx - Sonofon

Det er slet ikke noget du kan regne med, hvor har du de oplysninger
fra?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 23-03-04 08:14

Hør nu her Max

Jeg købte en Nokia 7210 som havde en defekt flashkreds, og jeg havde en
hulens
masser vrøvl med bare at finde udbyderen som havde solgt telefonen i
tidernes morgen.

Ja jeg skulle nok have gået til TDC først, men dovenskaben løb lige af med
mig, så startede ved
Sonofon som lå lidt tættere på mit hjem... osv.

Snakkede så med Nokia Service Center, de forklarede noget omkring
serienummeret, men om
man ikke kan sammenligne tallene eller de tilhører hver sin udbyder kan jeg
ikke svare på, men
faktum er så at alle mine telefoner fra TDC starter med 3508

Er der så ikke nogle ejere fra de forskellige selskaber som kan poste de
første 4 -6 ciffre
i deres serienummre samt hvor den er købt, så kan det jo være at der er en
logisk forklaring.

/ Qbic

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-04 08:32

>Hør nu her Max

Max? Hvem skriver du til?

>Snakkede så med Nokia Service Center, de forklarede noget omkring
>serienummeret, men om
>man ikke kan sammenligne tallene eller de tilhører hver sin udbyder kan jeg
>ikke svare på,

Det er klart, at Nokia kan se hvilket teleselskab der har solgt
telefonen, udfra netop serienummeret - de har en database over det.

>men faktum er så at alle mine telefoner fra TDC starter med 3508

Det er et rent tilfælde. 3508 som de første 4 cifre i IMEI-nummeret er
ikke særlig usædvanligt. Et hurtigt kig i min database viser da også,
at jeg har haft telefoner fra alle danske teleselskaber, der har haft
netop 3508 som de første 4 cifre i IMEI-nummeret.

> [...]
>første 4 -6 ciffre
>i deres serienummre samt hvor den er købt, så kan det jo være at der er en

Det er der ikke, igen, det er databaseoplslag Nokia benytter sig af.

PS! Der er dog andre småting man kan se ud fra IMEI-nummeret, men ikke
hvilket teleselskab telefonen er låst til/købt hos.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 23-03-04 09:03

> Et hurtigt kig i min database viser da også,
> at jeg har haft telefoner fra alle danske teleselskaber, der har haft
> netop 3508 som de første 4 cifre i IMEI-nummeret.

Hvad er det for en database du har over alle Imeinr??

> PS! Der er dog andre småting man kan se ud fra IMEI-nummeret, men ikke
> hvilket teleselskab telefonen er låst til/købt hos.

Men det var nu også hvilket telefonselskab telefonen var købt hos. men kan
du ikke fortælle folk hvad det er for noget, Du får det til at lyde som om
du ved det men vil ikke sige det.
(Prøver virklig at opføre mig pænt. overfor dig)

Hilsen Dan

Fra : Jean

Dato : 23-03-04 17:08

Dan skrev:
> Hvad er det for en database du har over alle Imeinr??

Lasse skriver, at han har det fra sin egen database over mobiltelefoner han
selv har låst op. Sådan forstår jeg det.

Mvh Jean
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-04 18:54

Jean skrev:

>Lasse skriver, at han har det fra sin egen database over mobiltelefoner han
>selv har låst op. Sådan forstår jeg det.

Sådan var det også ment.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-04 19:08

Dan skrev:

>Hvad er det for en database du har over alle Imeinr??

Udfra hvad konkluderer du, at jeg har adgang til sådan en database?
Jeg skrev "min database", som jeg ikke kan prale af indeholder alle
IMEI-numre.

>Men det var nu også hvilket telefonselskab telefonen var købt hos.

Jeg skrev låst til/købt hos (hvilket jo hænger godt sammen), jeg
forstår ikke helt hvad du mener?

>men kan du ikke fortælle folk hvad det er for noget, Du får det til at lyde som om
>du ved det men vil ikke sige det.

Det har intet med tråden her at gøre, så umiddelbart ser jeg ingen
grund til at skrive noget om det. IMEI-numre er bygget om af nogle
"grundsten", hvor man kan se lidt forskellige oplysninger, dog intet
omkring hvilket teleselskab telefonen er låst til/købt hos.

>(Prøver virklig at opføre mig pænt. overfor dig)

Dejligt, det er da et fremskridt! Hvis du så også bare lod være med at
konkludere en masse ud af ingenting, så ville det være endnu bedre.
Ikke at det er en stor ting i denne omgang, men det er bare ofte, at
du gør det, og desværre er det oftest i en uheldig retning, bl.a.
noget med løgne - som du stadig bare har kastet efter mig, uden nogen
undskyldning eller uddbydende forklaring (efter jeg har afkræftet dine
falske anklager). Det betyder, at du i mit hovede stadig er lige så
utroværdig og useriøs. Kortene er hermed lagt på bordet, jeg har intet
at skjule i den sammenhæng - heller ikke selvom det hidser dig
og/eller andre op (hvilket er ganske unødigt).

Så det med at du prøver at opføre dig pænt, det er ikke rigtig
lykkedes. Jeg ser det ikke som pæn opførsel at komme med en masse
uholdbare anklager, hvorefter man bare holder mund om dem, og "prøver"
at opføre sig pænt. Der står stadig nogle anklager og blafrer i
vinden, og så længe de står der, så har jeg svært ved at se noget pænt
i opførslen.

Du ved hermed hvordan tingene forholder sig (men jeg tror egentlig
ikke du var i tvivl).

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 23-03-04 21:49

"Lasse Hedegaard" Skrev..

> Udfra hvad konkluderer du, at jeg har adgang til sådan en database?
> Jeg skrev "min database", som jeg ikke kan prale af indeholder alle
> IMEI-numre.

Ok.. Men jeg forstår ikke helt hvad du skal med en database over alle de
Imei nr som du har unlocket. Vil faktisk mene at du ikke har ret til at
gemme andres private oplysninger..
Og nu er det ikke fordi jeg vil starte en størrere diskution med dig her...

> [...]
> at opføre sig pænt. Der står stadig nogle anklager og blafrer i
> vinden, og så længe de står der, så har jeg svært ved at se noget pænt

Som jeg allerede har skrevet 1 gang så har jeg ikke noget kunde kardotek så
jeg kan med gode grunde ikke komme i kontakt med den kunde som fortalte mig
at han havede sendt sin motorola over til dig og fået den retur uden at få
den låst op. Dette er jo bare beklageligt men jeg ser den sag for afsluttet
da jeg ikke kan gøre mere end blot at oplyse dig om hvad jeg har fået at
vide.
Du kan jo så bruge det til hvad du vil! Og nej vi skal ikke til at diskutere
i denne tråd mere. Jeg håber jeg har forklaret mig så du forstår hvad jeg
mener...

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-03-04 00:39

Dan skrev:

>Ok.. Men jeg forstår ikke helt hvad du skal med en database over alle de
>Imei nr som du har unlocket. Vil faktisk mene at du ikke har ret til at
>gemme andres private oplysninger..

Du kan mene hvad du vil, men

Private oplysninger? Kalder du et IMEI-nummer (samt oplysninger om
hvilken model der er tale om, og hvilket teleselskab den er låst til)
for personlige oplysninger?

Oplysningerne gemmes i øvrigt til faktureringsformål, og for at kunne
hjælpe folk, hvis de får problemer med at låse telefonen op eller
lignende. Enkelte personer har i øvrigt forsøgt at snyde - ved at
skrive, at deres telefon ikke var låst op da de fik den tilbage
(hvorfor de selvfølgelig forventede, at de kunne sende den igen, for
at få den låst op). Pudsigt nok, så har IMEI-nummeret de har opgivet
aldrig svaret til det IMEI-nummer på den telefon de havde sendt.

>Og nu er det ikke fordi jeg vil starte en størrere diskution med dig her...

Fint. Jeg forstår så blot ikke, hvorfor du skriver at du _mener_, at
jeg ikke har ret til ditten og datten. Skal jeg blot lade det stå
ukommenteret hen - når det nu forholder sig anderledes? Den der tier
samtykker, så nej.

> [...]
>da jeg ikke kan gøre mere end blot at oplyse dig om hvad jeg har fået at

Du tager det du hører for gode varer, underordnet hvem det kommer fra?
Udfra "tilfældige" oplysninger, så konkluderer du, at jeg lyver?

Hvorfor tager du så ikke informationen om, at jeg på det pågældende
tidspunkt aldrig havde haft en V500 i hænderne for gode varer?

Det kunne i øvrigt ikke tænkes, at personen havde taget fejl af
simlock.dk og et andet firma, havde skrevet forkert, du havde læst
forkert eller lignende? Det virker umiddelbart ikke til at være
tilfældet, netop fordi du mener du kan konkluderer, at jeg lyver
omkring det (selvom jeg stadig intet formål kan se med dette).

>Du kan jo så bruge det til hvad du vil! Og nej vi skal ikke til at diskutere
>i denne tråd mere. Jeg håber jeg har forklaret mig så du forstår hvad jeg
>mener...

Jeg forstår hvad du mener, men forstår ikke, at du mener dine
argumenter holder. Det kan enhvert med lidt omløb i hovedet se de ikke
gør, men alligevel er det nu ubehageligt at blive stemplet som løgner,
det har jeg tidligere fortalt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 24-03-04 11:01

> [...]
> at få den låst op). Pudsigt nok, så har IMEI-nummeret de har opgivet
> aldrig svaret til det IMEI-nummer på den telefon de havde sendt.

Ja jeg mener ikke at man skal holde en database med noget som tilhøre andre
mennesker da dette kan udnyttes. Man høre jo hele tiden om folk som har
sendt deres Imei oplysninger på nettet, ikke længere kan benytte deres
telefon da deres imei nr bliver kopieret i telefoner i østlandene. Og nej
jeg siger ikke at du sælger dine oplysninger vidre til østlandene......

> [...]
> jeg ikke har ret til ditten og datten. Skal jeg blot lade det stå
> ukommenteret hen - når det nu forholder sig anderledes? Den der tier

Jeg har vel ret til at mene hvad jeg vil, eller skal du bestemme hvad jeg
mener? Det er lidt for langt ude..

> Hvorfor tager du så ikke informationen om, at jeg på det pågældende
> tidspunkt aldrig havde haft en V500 i hænderne for gode varer?

Man kan se du tager det hårdt.. Det er måske derfor du nu reklamere med du
kan klare netop den model??

> www.simbrock.dk - også unlocking af Motorola V500

Men lad nu være med at blive ved med at lave denne tråd længere og længere.
det er ikke nødvendigt! Som sagt kan jeg ikke gøre mere ved denne sag og den
er derfor afsluttet!
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-03-04 22:49

Dan skrev:

>Ja jeg mener ikke at man skal holde en database med noget som tilhøre andre
>mennesker da dette kan udnyttes.

Jeg har oplysninger om de handler jeg har lavet, kort og godt. Nogle
af årsagerne hertil har jeg allerede nævnt.

>Man høre jo hele tiden om folk som har
>sendt deres Imei oplysninger på nettet, ikke længere kan benytte deres
>telefon da deres imei nr bliver kopieret i telefoner i østlandene.

Det er nu ikke noget jeg "hele tiden" hører om.

I øvrigt, hvis man er ude på et skråplan, hvorfor så ikke bare prøve
forskellige (og måske endda ubenyttede) IMEI-numre, i stedet for at
tage et der allerede er i brug?

>Og nej jeg siger ikke at du sælger dine oplysninger vidre til østlandene......

Sådan opfattede jeg det heller ikke.

>Jeg har vel ret til at mene hvad jeg vil, eller skal du bestemme hvad jeg
>mener? Det er lidt for langt ude..

Du skrev blot, at du ikke ville starte en diskussion, og jeg skrev så
hvad jeg gjorde - og så kører den alligevel? Jeg har i øvrigt ikke
sagt, at jeg skal bestemme hvad du mener, jeg forstår ikke hvordan du
kan læse det sådan.

>Man kan se du tager det hårdt..

Jeg har flere gange fortalt, at jeg ikke bryder mig om at blive kaldt
løgner, heller ikke selvom det kommer på baggrund af nogle ting der
ikke holder vand overhovedet - og fra en person jeg har svært ved at
tage seriøst.

>Det er måske derfor du nu reklamere med du
>kan klare netop den model??

Hvad vil du have jeg skal svare? Jeg forstår sådan set ikke helt hvad
det er du prøver at sige.

Det er nu muligt at låse V500 op (ved at sende den hertil), og da der
er stor efterspørgsel på netop denne model, så har jeg ændret
signaturen til at indeholde denne information - det er såmænd det
hele.

>Men lad nu være med at blive ved med at lave denne tråd længere og længere.
>det er ikke nødvendigt!

Hvem afgør hvad der er nødvendigt, og hvad der ikke er?

Denne gruppe er sådan set slet ikke nødvendig. Det er der ingen
grupper der er. Internettet er ikke, PCere er ikke, mobiltelefoner ej
heller.

>Som sagt kan jeg ikke gøre mere ved denne sag og den er derfor afsluttet!

Du kan klandre mig for det ene og det andet, men når det kommer til
stykket - så afslutter du bare? Tja, endnu en ting der viser, at det
er meget useriøst det du har gang i.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 25-03-04 09:45

> Denne gruppe er sådan set slet ikke nødvendig. Det er der ingen
> grupper der er. Internettet er ikke, PCere er ikke, mobiltelefoner ej
> heller.

Så lad dog være med at bruge så meget tid på det!!!

> Du kan klandre mig for det ene og det andet, men når det kommer til
> stykket - så afslutter du bare? Tja, endnu en ting der viser, at det
> er meget useriøst det du har gang i.

Hvad er det så lige jeg har gang i?? Prøv at konsentrere dig om dine kunder
og dit arbejde i stedet for at have så travlt med mig.. Smil til verden og
den vil smile til dig!

Og for 3. og sidste gang. hold nu... de andre gider sku ikke læse det her
igen og igen. Jeg prøver at forstå dig og jeg prøver at give dig plads til
at være dig. Kunne du ikke prøve at gøre det samme, uden at kalde mig
useriøs eller andre ting ???

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-03-04 12:01

Dan skrev:

>Så lad dog være med at bruge så meget tid på det!!!

Stort set intet i livet er nødvendigt, men mange ting gør dog livet
rarere/nemmere at leve, og nej - jeg ville være ked af at undvære de
ting - men de er ikke nødvendige på nogen måde.

>Hvad er det så lige jeg har gang i??

Jeg har "gang i" at prøve at bede dig om at stoppe det du har "gang
i".

Jeg ser realiteterne i øjnene og ligger kortene på bordet. Jeg mener
det er meget useriøst med dine forhastede konklussioner og uholdbare
anklager - det troede jeg sådan set du havde fanget.

Måske har du endelig indset, at det er/var useriøst med dine anklager,
men der ligger altså stadig nogle og roder, du har jo kastet dig om
med dem. I min verden, så lader man ikke bare sådan nogle ligge og
siger, at nu er alting godt. Næh, man samler dem op og smider dem ud -
ryder op efter sig for at sige det på en anden måde.

>Prøv at konsentrere dig om dine kunder
>og dit arbejde i stedet for at have så travlt med mig..

Travlt med dig? Hvem er det, der gang på gang har klandret mig for at
lyve - ud af den blå luft?

>Smil til verden og den vil smile til dig!

Smil til verden, og du bliver klandret for at lyve - det ville mene du
burde have skrevet, med den opførsel du har vist.

>Og for 3. og sidste gang. hold nu... de andre gider sku ikke læse det her
>igen og igen. Jeg prøver at forstå dig og jeg prøver at give dig plads til
>at være dig.

Jeg prøver at få tingene på plads - men sandheden er åbenbart ilde
hørt hos dig.

>Kunne du ikke prøve at gøre det samme, uden at kalde mig
>useriøs eller andre ting ???

Kunne du ikke prøve at gøre det samme, uden at kalde mig løgner eller
andre ting?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : Bribo

Dato : 28-03-04 18:26

Jeg troede I havde sluttet fred?
Men det er ikke tilfældet. - I killfilteret med jer begge fra nu af. - For
f...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-03-04 21:04

Bribo skrev:

>Jeg troede I havde sluttet fred?

Jeg har ikke snakket om hverken krig eller fred på noget tidspunkt.
Dan tror at jeg vil sige "slut prut", og glemme de "åbne anklager" -
sådan uden videre

>Men det er ikke tilfældet.

Korrekt, "åbne anklager" (der i øvrigt ikke er sande) skal "lukkes" -
det er en selvfølgelighed.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 28-03-04 22:44

> Dan tror at jeg vil sige "slut prut", og glemme de "åbne anklager" -
> sådan uden videre

Og du bliver ved.... Trods forklaringer og adskellige opfordringer til at
holde op.

> Korrekt, "åbne anklager" (der i øvrigt ikke er sande) skal "lukkes" -
> det er en selvfølgelighed.

Det er "lukket" idet jeg har forklaret at jeg ikke kan gøre mere ved det,
hverken bekræfte eller afkræfte det længere da jeg ikke kan komme i kontakt
med manden igen!
SÅ STOP DOG MENNESKE!!!!
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-03-04 23:23

Dan skrev:

>Og du bliver ved.... Trods forklaringer og adskellige opfordringer til at
>holde op.

Du vil åbenbart så gerne "holde fred". Jeg snakker hverken om krig
eller fred, men så længe en falsk anklage står "åben", så har jeg
svært ved at sige til dig, at nu er alting bare i orden.

>Det er "lukket" idet jeg har forklaret at jeg ikke kan gøre mere ved det,

Du har flere gange konstateret/konkluderet, at det var løgn det jeg
sagde (hvilket er helt hen i vejret), og ja, "lukket sagen" - stadig
med mig stemplet som løgner. Det er her problemet (et af dem) ligger.
Et problem der i øvrigt ikke ville være, hvis du blot holdte igen med
dine forhastede konklussioner og falske anklager.

>hverken bekræfte eller afkræfte det længere da jeg ikke kan komme i kontakt
>med manden igen!

Dette er blot en af dine anklager.

>SÅ STOP DOG MENNESKE!!!!

Igen - du har kastet flere falske anklager efter mig, og alle disse
står endnu "åbne". Så længe dette er tilfældet, så har jeg svært ved
at synes at alting er i orden. Nu har jeg meget svært ved at forstår
dig, men jeg har også svært ved at skulle tro, at du ikke kan sætte
dig ind i mit sted og se hvordan og hvorledes.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 29-03-04 21:28

> Du vil åbenbart så gerne "holde fred". Jeg snakker hverken om krig
> eller fred, men så længe en falsk anklage står "åben", så har jeg
> svært ved at sige til dig, at nu er alting bare i orden.

Ja du bliver ved.. Der er jo også sssåååååå synd vi alle er efter dig..
bbuuuuuuuhuuuuuu...

> [...]
> Et problem der i øvrigt ikke ville være, hvis du blot holdte igen med
> dine forhastede konklussioner og falske anklager.

Det er altid de skyldige som RÅBER op om at de er uskyldige.... sjovt ikke??

> [...]
> dig, men jeg har også svært ved at skulle tro, at du ikke kan sætte
> dig ind i mit sted og se hvordan og hvorledes.

Kan du se hvad jeg mener?? Du er jo bare for komisk mand...
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 29-03-04 21:52

Dan skrev:

>Ja du bliver ved.. Der er jo også sssåååååå synd vi alle er efter dig..
>bbuuuuuuuhuuuuuu...

Det er dig der kommer med dine falske anklager, og det bryder jeg mig
ikke om. Du snakker om at ville "stifte fred", jeg har dog hverken
snakket om krig eller fred, men dine falske anklager vil du ikke
trække i dig eller noget i den stil - så har jeg som sagt svært ved at
sige, at alt er i orden.

>Det er altid de skyldige som RÅBER op om at de er uskyldige....

Udfra hvad konkluderer du dette? Med andre ord, så anklager du mig nu
igen, eller hvordan? Hvad blev der af dit ønske om at "stifte fred"?
Du vil gerne "stife fred" (igen, jeg har hverken snakket om krig eller
fred, jeg skriver blot når jeg har noget på hjerte), men kun hvis
anklagerne om mig stadig hænger i luften. Tja, sådan kommer man altså
ikke langt.

"Skal vi ikke være gode venner?". "Det kan godt være, at jeg har
stjålet din hund, smadret dit hus, slået din gulvfisk ihjel. Jeg vil
ikke undskylde for noget af det, men kan du ikke alligevel synes jeg
er en flink fyr, og vil du være gode venner med mig?".

Nej, vel?

>sjovt ikke??

Jeg synes egentlig ikke der er noget morsomt i det.

>Kan du se hvad jeg mener??

Nej, jeg kan på ingen måde følge dig.

>Du er jo bare for komisk mand...

<ironi>
Se, DET er et argument der holder.
</ironi>

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 29-03-04 23:56

> [...]
> snakket om krig eller fred, men dine falske anklager vil du ikke
> trække i dig eller noget i den stil - så har jeg som sagt svært ved at

Du bliver jo ved.. Fatter du ikke når folk skriver at de er trætte af at
læse indlæg fra "os" når vi skæntes.. Jeg opfordre dig endnu engang til at
stoppe mens det stadig kan lykkedes for dig ikke at lyde som et lille
forkælet pattebarn der ikke får sin vilje...

> [...]
> fred, jeg skriver blot når jeg har noget på hjerte), men kun hvis
> anklagerne om mig stadig hænger i luften. Tja, sådan kommer man altså

bla, bla bla...
Hvad skal der dog til? Så bliv dog voksen.... Tør øjene og tag det som en
mand!
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-03-04 14:30

Dan skrev:

>Du bliver jo ved.. Fatter du ikke når folk skriver at de er trætte af at
>læse indlæg fra "os" når vi skæntes..

Jeg skændes ikke, jeg prøver at forklare dig, at du ikke bare sådan
kan sige "Nu er alt i orden", når du har kastet nogle uheldige bolde
op i luften. Det virker som om du løber fra dit ansvar/fra det du har
sagt. Det kan til nøds gøres, hvis man indser, at man var på gale veje
- men det vil du jo heller ikke. "Fatter" (for at bruge dit ord) du
ikke det?

>Jeg opfordre dig endnu engang til at
>stoppe mens det stadig kan lykkedes for dig ikke at lyde som et lille
>forkælet pattebarn der ikke får sin vilje...

"Argumenterne" du kommer med holder altså ikke rigtig - ja, argumenter
kan man sådan set overhovedet ikke kalde det.

Jeg opfordrer dig endnu engang til at få tingene på plads mht. til de
falske anklager du har kastet efter mig, mens det stadig kan lykkedes
for dig at virke en lille smule seriøs (nej, det kan det faktisk ikke
mere).

>bla, bla bla...
> Hvad skal der dog til? Så bliv dog voksen.... Tør øjene og tag det som en
>mand!

Igen, "argumenter" du her kommer med kan ikke rigtig bruges til en
noget, tilsvining hører til i news:dk.snak.mudderkastning (og nej,
hvis debatten fortsætter der, så bliver det uden mig).

Vi har åbenbart (heller) ikke samme opfattelse af ordene "mand" og
"voksen". Jeg mener det er personer der står ved det de siger, eller
trækker ordene i sig og giver en undskyldning.

Du vil gerne "stifte fred", men vil ikke tage konsekvenserne af det du
har sagt om mig, og slet ikke trække ordene til dig og komme med en
undskyldning (jeg vil nu også have svært ved at tage sådan en seriøst
nu - men det med at trække ordene til dig, det ville jeg sætte pris
på). Det kan som sagt sammenlignes med en en gut der vil være venner
med en naboen, også selvom han ikke vil sige undskyld for at have
slået hans guldfisk ihjel og en masse andre uheldige ting. Nej, det
holder simpelthen ikke - det undrer mig dybt, hvis du virkelig ikke
kan se det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : helloo.dk

Dato : 30-03-04 20:15

Lasse Hedegaard ævler vidre med...

> [...]
> falske anklager du har kastet efter mig, mens det stadig kan lykkedes
> for dig at virke en lille smule seriøs (nej, det kan det faktisk ikke

Du er og bliver ved med at være en af de største løgnere her i news. Alt det
ævl er bare en undskyldning for at lægge reklame ud for dig selv. OK. Jeg
indrømmer at du er meget god til at formulere dig på skrift! Så godt at du
"tror" du kan snakke dig ud af alt. Men os som kender dig efterhånden ved du
lyver og bedrager kunderne så det driver af dig. Også selv om du ikke er
mere end 1½ meter høj. Prøv at hjælpe folk i stedet for kun at tænke på at
tjene penge.. De skal nok komme hvis du lære hvad service er først!

> hvis debatten fortsætter der, så bliver det uden mig).

Så skal den fortsætte der og ikke andre steder!!!

>det undrer mig dybt.

Lasse det er dit mest brugte ord her i news.. At du ikke snart lære det.
Og hvis du skriver mere får du ikke længere svar fra min side.. Nu skal det
stoppes....

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 30-03-04 23:50

Dan skrev:

>Du er og bliver ved med at være en af de største løgnere her i news.

Sikken du konkluderer. Det er pudsigt, at du sådan set var holdt inde
med dine anklager, og så pludselig, så er helvede løs igen, og så
skriver du sådan et indlæg her, hvor du åbenbart skal ud med al din
galde. Prøv at holde igen, og tænk før du skriver, anklager og sviner
til - dine indlæg er absolut ikke særlig konstruktive, men handler
umiddelbart blot om at få mig ned med nakken.

>Alt det ævl er bare en undskyldning for at lægge reklame ud for dig selv.

Sikken du konkluderer. Jeg har mange gange fortalt, at størstedelen af
mine kunder ikke er folk der bruger usenet, men mere Familien Hansen.

>OK. Jeg indrømmer at du er meget god til at formulere dig på skrift Så godt at du
>"tror" du kan snakke dig ud af alt.

Sikken du konkluderer. Jeg mener jeg har argumenter der holder, og jeg
mener ikke du har argumenter der holder - du burde sådan set kunne se
det. Du kommer med modbydelige, falske anklager, jeg beder dig lade
være, eller i det mindste (som du selv efterspørger) anvender
bevisførelse, men så bliver der pludselig så stille (hvilket sådan set
blot bekræfter, at du er galt på den).

>Men os som kender dig efterhånden ved du lyver og bedrager kunderne så det driver af dig.

Sikken du konkluderer. Du kender mig ikke, og jeg bryder mig ærlig
talt ikke om, at du endnu engang kommer med en lodret løgn.

>Også selv om du ikke er mere end 1½ meter høj.

Øhh? Jeg er ca. 180 cm. Jeg tror ikke jeg fangede pointen, hvis der
var en?

>Prøv at hjælpe folk i stedet for kun at tænke på at
>tjene penge.. De skal nok komme hvis du lære hvad service er først!

Hvad har det med "sagen" her at gøre?

Jeg synes nu i øvrigt, at jeg har fint styr på kundeservicen, og det
er da også det størstedelen af mine kunder mener. Jeg kan stadig ikke
se hvorfor dette skal bringes på bane i denne snak, ud over at det
måske blot er endnu et forsøg på at få mig ned med nakken.

>Så skal den fortsætte der og ikke andre steder!!!

Jeg kaster ikke med mudder, jeg prøver at forklare dig nogle ting - i
et sobert sprog (efter min mening), da jeg ikke mener man hverken
kommer særlig langt med tilsvining, eller at det er særlig
konstruktivt.

>Lasse det er dit mest brugte ord her i news.. At du ikke snart lære det.

"At jeg ikke snart har lært, at "det undrer mig dybt" er mine mest
brugte ord"? Hvad prøver du at sige? Ja, du og din opførsel undrer mig
dybt - jeg kan ikke følge dig. Alligevel prøver jeg at få fortalt dig,
at du bør stoppe med dine falske anklager/injurier - hvad er meningen
i øvrigt med dem?

>Og hvis du skriver mere får du ikke længere svar fra min side..

Hvis jeg ikke skulle skrive, hvordan skulle jeg så får svar?

>Nu skal det stoppes....

Jeg prøver at få dig til at stoppe dine falske anklager mod mig, men
nogle gange må selv guderne kæmpe forgæves.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
www.simlock.dk - også unlocking af Motorola V500

Fra : [6400] - Qbic

Dato : 23-03-04 17:17

Underligt, jeg har også haft mange mobiltelefoner i mellem hænderne, og
jeg kan kun se at det er TDC's mobiltelefoner der starter med 3508...

Tror nu ikke at hverken Nokia, eller andre udlevere deres
serienummerkartotek, selv
ikke til Lasse.

/ Qbic

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-04 19:04

>Underligt, jeg har også haft mange mobiltelefoner i mellem hænderne, og
>jeg kan kun se at det er TDC's mobiltelefoner der starter med 3508...

Jeg fortæller blot hvordan og hvorledes tingene forholder sig. Man kan
IKKE se hvilket teleselskab telefonerne er låst til udfra de 4 første
cifre i IMEI-nummeret (som fx 3508), kort og godt.

>Tror nu ikke at hverken Nokia, eller andre udlevere deres
>serienummerkartotek, selv ikke til Lasse.

Det har jeg nu heller ikke påstået.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--