Dato-fætter til cms
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 22-03-04 20:18

Hejsa

Jeg vil høre, om der er nogen der har lidt kildekode eller bare et
link til en javascript-fætter, som kan lave en kalender, der viser
dagene måned for måned. Kalenderen skal ligge i et popup.

Når man klikker på en dato, skal vinduet lukkes og den valgte dato
skal sendes i en foruddefineret format til en formular i det vindue,
der åbnede popuppet.

Jeg ved, at der findes mange af den slags derude, men måske en af jer
her i gruppen ligger inde med en genial smart og smuk fætter.

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Per Thomsen

Dato : 22-03-04 21:15

Bo Kamp Dudek wrote:

> [...]
>
> Når man klikker på en dato, skal vinduet lukkes og den valgte dato
> skal sendes i en foruddefineret format til en formular i det vindue,

<http://www.mattkruse.com/javascript/calendarpopup/>

MVH Per Thomsen,
http://www.pert.dk/