MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Genstart af windows XP
Fra : Kim Hansen

Dato : 22-03-04 15:51

Hej

Kan jeg efter at have installeret skærmkort-drivere, nøjes med at
genstarte Windows, og ikke hele maskinen?
Og hvordan gør jeg det?

M.V.H

Kim Hansen

Ved reply slet "fjern" i Mailadressen.

Fra : Stampe

Dato : 22-03-04 19:01

Kim Hansen wrote:
> Hej
>
> Kan jeg efter at have installeret skærmkort-drivere, nøjes med at
> genstarte Windows, og ikke hele maskinen?
> [...]

Øhh hvordan vil du nøjes med at genstarte Windows uden også at genstrarte
maskinen ?? Ok månske kan du nøjes med med at logge af og på igen - hvis det
er det du mener og det kan du jo prøve. Men jeg vil tro at du ikke bliver
bedt om at genstarte hvis det kun er skærm/grafikkort drivere du skal
installere. Men helt ærlig hvorfor vil du ikke genstarte ?? Har du et stort
download job igang

Mvh
Allan

Fra : Kim Hansen

Dato : 22-03-04 19:28

On Mon, 22 Mar 2004 19:01:19 +0100, "Stampe" <ask@ask-service.dk.spam>
wrote:

> [...]
>bedt om at genstarte hvis det kun er skærm/grafikkort drivere du skal
>installere. Men helt ærlig hvorfor vil du ikke genstarte ?? Har du et stort

Nææ men skidtet låser når den har læst enhederne ind, og så kan
jeg kun slukke helt for maskinen.
Og jeg gider ikke formatere lige nu.
Men jeg mener at have installeret et program engang, som kun
genstartede windows, det tog ingen tid.

Fra : Jens

Dato : 23-03-04 00:39

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg efter at have installeret skærmkort-drivere, nøjes med at
> genstarte Windows, og ikke hele maskinen?
> Og hvordan gør jeg det?

Ctrl-alt-del, Processer, afslut "Explore.exe", , Filer - nyt job (kør.....)
"explorer.exe"..........

Mvh Jens

Fra : peter hansen

Dato : 26-03-04 11:08

"Kim Hansen" <kshfjern@postzone.dk> wrote in message
> Hej
>
> Kan jeg efter at have installeret skærmkort-drivere, nøjes med at
> genstarte Windows, og ikke hele maskinen?
> Og hvordan gør jeg det?

Da man ikke kan genstarte Windows XP lissom man kunne i Windows 95 og 98
(holde Shift nede mens man vælger "Genstart computeren" og så trykke OK) så
skal du genstarte computeren da det er under opstarten af alle driverne
startes. De er allerede startet når du står i Welcome-scenen... Iøvrigt så
er dette det samme med alle Windows'er - bortset fra at Windows 95 og 98
altså kunne genstartes uden at genstarte fra DOS (altså kun genstarte
Windows)

// Peter