Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Hvad er man berettiget til på kontanhjælp.~
Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 22-03-04 10:58

Hejsa.

Ja... jeg vil gerne spørger om der er nogen der præsist ved hvor jeg kan
finde de korrekte oplysninger om hvad man er berettiget til som
kontanthjælps modtager ? :o/ man får intet afvide på komunen.. og alle ved
jo hvorfor.. spar spar spar... ved man intet om det får du heller intet!.

Er i en slem situation for tiden og har en masse fra fortiden som indhenter
mig økonomisk og jeg er meget hårdt presset på mange måder... ja, et job er
jo altid det man mener er nr 1 ! det ved jeg udmærket, men har skam også
haft det indtil videre.. men der ligger mange ting bag det der sker lige nu
for mig.. desværre og jeg har ingen løsninger mere.. har prøvet ALT!!..

Men jeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge om det da jeg er ny i
alt det her og skal til at finde en masse muligheder men er nød til at
startet helt fra bunden i mit liv for at komme oven på igen da jeg virkelig
ønsker det..

Er der en newsgroup som er henlagt til det alt omkring det kontanthjælps
rettigheder om alt med boliglån, enlig forsøger.. osv osv .. alt! der
indebærer i det.

På forhånd mange tak for hjælpen..
Mvh

J.L.C.

Fra : Emil Jensen

Dato : 22-03-04 15:27

> Er der en newsgroup som er henlagt til det alt omkring det kontanthjælps
> rettigheder om alt med boliglån, enlig forsøger.. osv osv .. alt! der
> indebærer i det.

Hos newsgroup'en dk.videnskab.jura kan du få en god hjælp til at finde ud af
hvad du er berettiget til fra det offentlige, eller ihvertfald hvad du skal
gøre eller hvem du skal henvende dig til. Især det du nævner med ting fra
fortiden, det lyder som om det er noget jura-gruppen kan hjælpe med.

Mvh

Emil

Fra : -= Dawebman.DK =-

Dato : 23-03-04 11:12

Hej Emil.

Mange tak for hjælpen og indlæg... rart at der er nogen flinke mennesker der
kan hjælpe en i lidt nød.. det er en sur situation at komme i som jeg er
nu.. men jeg har kæmpet de sidste par år for at få det hele til at
lykkes.... men 1 skridt frem og 2 tilbage over en længere år række..... så
er det ikke sjovt mere.. og tro mig? jeg har prøvet alle muligheder og
forsøgt at holde mine aftaler med divs kreditorer... men den verden verden
vi lever i i dag er mere end bare 3500 kr om mdr!.. det er simpelhen ikke
til at leve for når man er forfulgt at uheld gang på gang.... udgifter og
meget andet..

Jeg vil hoppe ind og kigge i denne news G.

Jeg takker

MVH
J.L.C.