Ram til Compaq Presario
Fra : JK

Dato : 26-04-01 20:34

Hej

Er det nødvendigt at, købe orginale ram til sin Compaq Presario maskine ?

J.K.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-04-01 07:29

"JK" <packer@ofir.dk> skrev i en meddelelse news:9c9tcb$2vh8$1@tnews.inet.tele.dk...
> Hej
>
> Er det nødvendigt at, købe orginale ram til sin Compaq Presario maskine ?

Jeg har en Compaq Presario 5476 og købte i november2000 128 MB 3. parts RAM og puttede i
den til supplering af de medleverede 64 MB RAM, og det kører fint, 7-9-13.

Jeg har også kørt to forskellige RAM-test programmer, og de har ingen fejlmeldinger givet.

Claus

Fra : Bjarne

Dato : 28-04-01 14:01

Nej - det kører OK på to no-name 256+32