pisbeholdere i flere størrelser
Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-04 10:35

Allerede før jeg i de senere år er blevet gammelmands svagpisser, var jeg
doven og havde et gammelt tekrus ved min skrivemaskine og ved min lænestol,
og når trykket sku lettes, urinmæssigt, så rakte jeg ud og tog så kruset
med, når jeg senere var trængende og ikke så koncentreret, så jeg gad gå på
toilettet.

Især når jeg har været uden dame i huset, har jeg været særlig doven og har
haft stort eller lille marmeladeglas i nærheden, og kunne fylde videre på
dem, når tekruset var fyldt.

Sidste år opdagede jeg at Socialkontoret har en "hjælpemiddelafdeling" og
dyre Coloplast-bleer har jeg nu parat til efterdryppet, så hjemmet er
lugtløst (de er lidt bedre end klude).

Men hvorfor har Coloplast ikke udviklet lette plast-pis-krus med
tætsluttende låg, og større opsamlings-pottedimser også med lugttæt aflukke,
for hvis man er rigtig inkontinent, så er sådan selvforvaltning langt at
foretrække for alle alternativer - fra store bleer du har under tøjet, og
som skaber fugtighed op ad din hud, og til kirurgi, piller og uridomer osv.

Både opsamlingsbægre og påfyldningsbeholdere burde laves til formålet i
mange forskellige størrelser afhængig af personens rutiner, for
marmeladeglas er uskønne når de kalker til på indersiden af urin, og det sku
nødig være pinligt hvis en gæst opdager den rationelle selvhjælp.
Jeg tror ikke der er andre grunde end at læger kan lide at operere, og
pillefabrikanter skal have deres piller solgt, og systemet kan lide
brug-og-smid-væk løsninger og ingen tænker på hvad er godt for svage
afvigere.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-03-04 17:45

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> wrote:

> [...]
>med, når jeg senere var trængende og ikke så koncentreret, så jeg gad gå på

Du skal ikke byde på te når jeg kommer på besøg

<mlr>

Fra : Pingvinen

Dato : 22-03-04 19:14

Michael Rasmussen skrev:

> Du skal ikke byde på te når jeg kommer på besøg
>
> <mlr>

Du er sku da for klam. hvad med et motoriseret bækken. SVIN

Fra : NEWS

Dato : 22-03-04 17:37

Hvorfor sidder du ikke med computeren ude på toilettet ?

Er du virkelig så traditionsbunden og småborgerlig at det er dig imod at
indrette et kontor derude ?

Ved at montere sprinklere kan din krop automatisk vaskes uden at du skal
bruge mental kapacitet på det. Og du kan hellige dig at komme med vigtige og
samfundsberigende indlæg på nettet.

Det er dog ulovligt at montere et kombineret køkken og badeværelse,
ihvertfald hvis man laver mad til andre. Hvilket jeg ved gud håber du ikke
gør.
Men det må da være det ultimative surf-liv. Når du dør afmontere de bare
toilettet/Bo og næste internet junkie kan flytte ind.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-03-04 20:53

"NEWS" <sdfasdfasdf@asdfasdfasdf.com> wrote in message

> Men det må da være det ultimative surf-liv. Når du dør afmontere de bare
> toilettet/Bo og næste internet junkie kan flytte ind.

Mit projekt går ikke primært på praktiske foranstaltninger for
inkontinente - et problem jeg ikke har, men jeg synes de foragtes og bør
foreslås rationelle løsninger.

Mit projekt går i høj grad på at forstå intolerancen - fx at der eksisterer
mennesker, der oplever junkie-status i, hvad er et bagatelproblem.

Jødestjerning var om at jokke på en afvigergruppe, og foragt for
urininkontinente har ikke bedre etik.

Man må have lav selvtillid, hvis man har brug for at føle sig hævet over
ældre mennesker, der ikke gør nogen fortræd.
Det må være fordi man ikke har andet at prale af end sin renlighed.
Får man ondt i næsen, hvis man har været nær en gamling, der lugter lidt?
Selvfølgelig ikke.

" Vor forfængelighed ser gerne, at det vi gør bedst, netop skal
gælde for det der falder os sværest, Dette er oprindelsen til mangen
moral". Nietzsche

Fra : Thomas Krogh

Dato : 22-03-04 21:41

"NEWS" <sdfasdfasdf@asdfasdfasdf.com> wrote in message

(...)
> [...]
> Men det må da være det ultimative surf-liv. Når du dør afmontere de bare
> toilettet/Bo og næste internet junkie kan flytte ind.

mvh

Thomas Krogh

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 22-03-04 18:11

"NEWS" <sdfasdfasdf@asdfasdfasdf.com> writes:
> [...]
>Men det må da være det ultimative surf-liv. Når du dør afmontere de bare
>toilettet/Bo og næste internet junkie kan flytte ind.

Smukt og skarpt ))))))))))))))))))))))))))

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11 * Mobil 26 39 73 11

Fra : Michael Zedeler

Dato : 22-03-04 22:40

Bo Warming wrote:

> [...]
> med, når jeg senere var trængende og ikke så koncentreret, så jeg gad gå på

Se punkt 1, 10 og 11 i

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Mvh. Michael.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Fra : Bo Warming

Dato : 23-03-04 01:30

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> wrote in message

> Se punkt 1, 10 og 11 i
>
> http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html
>
> Mvh. Michael.
>
> FUT: dk.snak.mudderkastning

At urininkontinente hjælpes bedre af selvhjælp end af læger er _ontopic_
i dk.politik.

Brug af krus i stedet for bleer sikrer netop et luftfrit hjem. Dumt at
socialcentre kun belærer om bleer. Dumt at gøre noget så naturligt, enkelt
og ufarligt til TABU.
Så din FUT er gal.

Hvad præcis tolker du ud af punkt 1, 10 og 11?

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-03-04 09:53

Bo Warming skrev bl.a.:
TROLL

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : -+Carsten+-

Dato : 23-03-04 18:14

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Ikke underligt at folk har udtaler at du lugter og dit hjem ligner en
svinesti!

Carsten

Fra : Norma

Dato : 23-03-04 20:07

"-+Carsten+-" <sp@m.cam> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse
>
> Ikke underligt at folk har udtaler at du lugter og dit hjem ligner en
> svinesti!
>
> Carsten

Det kaldes en kolbe, Bo, og de fås i flere forskellige størrelser også med
låg og sikkert også med både hvide og mønstrede "tehætter".

Hvis du i stedet for at gå på socialkontoret besøgte en forretning med
sygeplejeudstyr, ville du sikkert finde en verden af muligheder.

Hvis du ikke har et toilet kan du sikkert også få urinopsamlingsglas; men
almindeligvis forventer man at folk tømmer kolben engang imellem.

Norma

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 01:45

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Hvis du ikke har et toilet kan du sikkert også få urinopsamlingsglas; men
> almindeligvis forventer man at folk tømmer kolben engang imellem.

Men læger og sygeplejersker og deres leverandører er STUPIDE og laver kun
store klodsede kolber.

Der er brug for Edison'er som mig, og systematiseret genial dovenskab - som
ikke skaber lugt eller svinesti i noget hjem - tro ej rygter.

Jeg besvarede EB at jeg ikke gider bade før ethvert internt møde i et døende
Fremskridtsparti, men andet om lugt er opspind.

Fra : vadmand

Dato : 24-03-04 10:03

> Jeg besvarede EB at jeg ikke gider bade før ethvert internt møde i et
døende
> Fremskridtsparti, men andet om lugt er opspind.

Lad hellere andre dømme om det, Bo. Jeg kan forsikre jer om, at det er det
ikke.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 11:15

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote in message

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> døende
> >
> Lad hellere andre dømme om det, Bo. Jeg kan forsikre jer om, at det er det
> ikke.

Per Vadmand har aldrig været i rum med mig Men han kan "FORSIKRE".....
Hvilken sikkerhed stiller han, for hvad han ikke har oplevet selv???

Han lægger nu hovedet på blokken vedr Norma-typernes igen aktive
rygtesmederi "Bo Warming lugter og hans hjem er uordentligt"

Sådan er det med alle anti-revisionister - de udtaler sig med stor sikkerhed
om hvad de intet ved om.

Sandheden om 6 mio gassede jøder beror på at FLERTALLET HAR ALTID RET, og
medierne har fået mange til at tro på Nyrnberg-dom så det må der ikke pilles
ved....

Fortæl, kære Per, hvilke kilder du bygger på? Har du læst på nettet om en
der kender en der kender en der så mig på Strøget og mente at jeg lugtede???

Sæt navne og tider på din von-Høren-Sagen eller erkendt at videnskabelig
kildekritik er ikke din stærke side og du har evner til at bidrage til
justitsmord. Hvis du en dag indkaldes som vidne til en retssag, så sig
nejtak.

"Øjenvidner genkender ofte forbrydere de ikke har set. Illustreret
Videnskab nr. 7/97 p22

Fra : vadmand

Dato : 24-03-04 11:58

> Per Vadmand har aldrig været i rum med mig Men han kan "FORSIKRE".....
> Hvilken sikkerhed stiller han, for hvad han ikke har oplevet selv???

Det har jeg faktisk. Du kom engang op på vores tegnestue for at prøve at få
os til at lave en antimuslimsk tegneserie. Jeg troede faktisk, at det var en
bums nede fra Blågårds Plads, men en kollega fik dig lempet ud på en pæn
måde. Vi måtte lave gennemtræk bagefter.

> Sådan er det med alle anti-revisionister - de udtaler sig med stor
sikkerhed
> om hvad de intet ved om.

Den var du så ikke så heldig med i dette tilfælde.

> Sandheden om 6 mio gassede jøder beror på at FLERTALLET HAR ALTID RET, og
> medierne har fået mange til at tro på Nyrnberg-dom så det må der ikke
pilles
> ved....

Sandheden "beror på" at det faktisk fandt sted. Længere er en ikke.

> Fortæl, kære Per, hvilke kilder du bygger på? Har du læst på nettet om
en
> der kender en der kender en der så mig på Strøget og mente at jeg
lugtede???

Er besvaret ovenfor. Jeg har selv haft den tvivlsomme fornøjelse. Hvis du
havde præsenteret dig dengang, var du i øvrigt ikke blevet lukket ind.

> [...]
> kildekritik er ikke din stærke side og du har evner til at bidrage til
> justitsmord. Hvis du en dag indkaldes som vidne til en retssag, så sig

Det har jeg ingen problemer med. Men det ville da ikke overraske mig, hvis
du benægtede ovenstående. Så må folk i gruppen så selv afgøre, hvem de
finder mest troværdig.

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 13:11

> [...]

> bums nede fra Blågårds Plads, men en kollega fik dig lempet ud på en pæn
> måde. Vi måtte lave gennemtræk bagefter.

Væsentligheder udelades altid af de sandheds-fjendtlige anti-revisionister

Jeg havde en forudgående telefonisk aftale

Videnskabeligheden er - som sagt - på laveste niveau, når der generaliseres
til et generelt fordomsfuldt, jødestjernende karaktermord udfra een enkelt
subjektiv smagsdommer-oplevelse i et enkelt ultrakort tidsrum.

Er man som Vadmand stærkt forudindtaget om, at indvandrings-kritikere er
det værste, der findes her på jorden, så kan sanserne let bedrages og man
taler metaforisk og hetzer mod "personens atmosfære" selvom nyvaskethed er i
top.

Günther Wallraff forklædte sig som muslim for at afsløre racisme i Tyskland,
og jeg går i hverdagstøj og ikke modetøj og afslører derved ofte, hvordan
modige afvigere af snobber bliver kaldt "bums" og de opdigter lugtindtryk
som unormale, selvom de er såre normale.
At være normal er for Per Vadmand det højeste ideal.

Fordi Vadmand ikke evner at gå efter bolden, sætter han extrem fantasi ind
på at gå efter manden. Kom med indicier på, at de fremmede kan integreres
..
Kom med statistik om muslim-kriminalitet der gør dig optimistisk.
Vis at du er til andet end mudderkastning.

Lad os antage at der var sandhed i Vadmands lugt-postulat. Så ville et
venligt menneske oplyse
"Hør, du har efter min smag en dårlig lugt", så man havde mulighed for at
undgå at genere sarte personer i fremtiden.

Men Vadmand vælger ukonstruktivt i stedet at bruge irrelevante ting imod
menings- modstandere.

Vadmand er som nazier, der ikke tåler afvigelse - ja han erkender at han pga
kendskab til min politisk holdning slet ikke ville have lukket mig ind,
altså han er konfliktsky og angst for dialog og åndelige værdier, som han
ikke er i vane med

Fra : vadmand

Dato : 24-03-04 14:57

> få
> en
>
> Væsentligheder udelades altid af de sandheds-fjendtlige anti-revisionister
>
> Jeg havde en forudgående telefonisk aftale

Ganske uvæsentligt i sammenhængen - og jeg har intet nævnt om en eventuel
> [...]

> til et generelt fordomsfuldt, jødestjernende karaktermord udfra een enkelt
> subjektiv smagsdommer-oplevelse i et enkelt ultrakort tidsrum.

Jeg udtaler mig blot om en konkret oplevelse. At dine holdninger stinker
værre end din krop er en helt anden sag.

> Er man som Vadmand stærkt forudindtaget om, at indvandrings-kritikere er
> det værste, der findes her på jorden,

Jeg har intet mod indvandringskritikere, kun imod racisterog hetzere som dig
og din guru, den dybt paranoide galning Glistrup.

så kan sanserne let bedrages og man
> taler metaforisk og hetzer mod "personens atmosfære" selvom nyvaskethed er
> top.

Har du prøvet med sæbe?

> Günther Wallraff forklædte sig som muslim for at afsløre racisme i
Tyskland,
> og jeg går i hverdagstøj

Det gør jeg også, men mit bliver af og til vasket.

og ikke modetøj og afslører derved ofte, hvordan
> modige afvigere af snobber bliver kaldt "bums" og de opdigter lugtindtryk
> som unormale, selvom de er såre normale.

Jeg er sikker på, at din lugt er helt normal for personer med din
hygiejniske standard.

> At være normal er for Per Vadmand det højeste ideal.

Det ved du intet om.

> Fordi Vadmand ikke evner at gå efter bolden, sætter han extrem fantasi ind
> på at gå efter manden.

Du startede selv tråden med dit meget personlige forhold til vandladning.

Kom med indicier på, at de fremmede kan integreres

Hvorfor skulle jeg det i dk.familie.barn? Du kan ikke gøre mig ansvarlig
for, at du krydsposter i grupper, jeg ikke kunne drømme om at svare dig i.

> Kom med statistik om muslim-kriminalitet der gør dig optimistisk.

Ditto. Jeg gider ikke diskutere indvandring med dig. Det har jeg opgivet for
flere år siden, da du er totalt faktaresistent.

> Vis at du er til andet end mudderkastning.

Jeg kaster kun mudder, når jeg diskuterer med mudderkastere.

> Men Vadmand vælger ukonstruktivt i stedet at bruge irrelevante ting imod
> menings- modstandere.

Nej. Jeg vælger at fremføre lugtargumenter hvor det er reelevant, nemlig i
en diskussion om urinbeholdere, som du selv har startet.

> Vadmand er som nazier, der ikke tåler afvigelse - ja han erkender at han
pga
> kendskab til min politisk holdning slet ikke ville have lukket mig ind,

Jeg kendte dig dengang kun fra dine tåbelige læserbreve, som tydelgt viste,
at du er uden for pædagogisk rækkevidde.

Per V.

Fra : SonnyBoy

Dato : 24-03-04 15:58

Denne tråd har forlængst mistet almen interesse - Kan I ikke finde et
andet forum for jeres diskussion.

<mlr>

Fra : vadmand

Dato : 24-03-04 16:08

"SonnyBoy" <Sonny@i.live.nowhere> skrev i en meddelelse

> Denne tråd har forlængst mistet almen interesse - Kan I ikke finde et
> andet forum for jeres diskussion.

Jeg tror, diskussionen er afsluttet. I hvert fald for mit vedkommende. Bo
kan sikkert blive ved længee endnu, men det bliver uden min hjælp

Per V.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 18:49

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Jeg udtaler mig blot om en konkret oplevelse. At dine holdninger stinker
> værre end din krop er en helt anden sag.

Når man ikke kan adskille at man oplever HOLDNINGER SOM STINKENDE og at man
diskuterer reel kropslugt som måtte fysisk-kemisk-biologisk påvirke sarte
næser, så har man sig sig uden for det gode selskab mht klar videnskabelig
argumentation, som er det eneste som er af interesse i disse ng.

> Jeg kaster kun mudder, når jeg diskuterer med mudderkastere.

Altid skriver jeg ontopic fx trådstarten, og straks valgte Per Vadmand
grundløst at mudderkaste.

> Jeg kendte dig dengang kun fra dine tåbelige læserbreve, som tydelgt
viste,
> at du er uden for pædagogisk rækkevidde.

Gå efter bolden - hold dig til trådens EMNE - ingen interesserer sig for
HVILKE PERSONER du anser for "tåbelige" eller "uden for pædagogisk
rækkevidde"

Det er afslørende at anti-revisionister og halalhippier har malet sig op i
et hjørne, og ved at de er argumentløse, så i helt andre tråde kaster de om
sig med mudder, for dog at udøve et modtræk og kamouflere deres nederlag.
Tak , Per Vadmand, for denne indirekte sejr for revisionisme og
glistrupisme. Jeg håber du en dag levere argumenter om sagen og ikke om mig.
Det er interessantere.

De læserbreve som du har set i diverse dagblade - de har altid samtidig
været på usenet, og aldrig har du forsøgt at påvise fejl i min logik eller i
mine facts. Det er svært, men prøv - det kaldes netikette.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 11:21

> [...]
> døende
> >
> Lad hellere andre dømme om det, Bo. Jeg kan forsikre jer om, at det er det

Gør som Norma - kære Per Vadmand.

Sæt mig i killfilter og efter et par år kan du udtale dig med sikkerhed om
alt vedr Bo Warming uden at virkeligheden påvirker det du TROR

Norma der i årevis har pralet af at have mig i killfilter, men tog en pause,
citerede en lærebog om sindsyge og fastslog at jeg havde netop den psykose -
uden at hun nogensinde har mødt mig. Og du har heller ikke mødt mig, men kan
forsikre alle der vil læse dig, om at jeg lugter. For rygter taler jo altid
sandt - ikke?

Fra : vadmand

Dato : 24-03-04 11:59

> Gør som Norma - kære Per Vadmand.
>
> Sæt mig i killfilter og efter et par år kan du udtale dig med sikkerhed om
> alt vedr Bo Warming uden at virkeligheden påvirker det du TROR

Det kunne jeg ikke drømme om. Jeg har ikke engang Norma i filter, selv om
hendes skriverier er lige så flasdpandede og betydeligt mindre underholdende
end dine.

Per V.

Fra : -+Carsten+-

Dato : 24-03-04 16:06

Spørgsmålet er så om Bo Warming ikke vil være en af de galninge som vi havet
havnet i en dødslejer under nazisterne.

Han lugter lige som en der har været der, måske dårligere.

Carsten

Fra : Norma

Dato : 24-03-04 18:49

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det kunne jeg ikke drømme om. Jeg har ikke engang Norma i filter, selv om
> hendes skriverier er lige så flasdpandede og betydeligt mindre

Hedder det ikke fladpandede?

Norma

:):):):)

Fra : Ralph

Dato : 26-03-04 14:51

> underholdende
> Hedder det ikke fladpandede?

Joo, det er der også noget der hedder, men fra det oldnordiske "flashe"
kommer den mere ukendte flas(d)pandende - der er stadig diskussion om d´et
skal med, jeg er af den gamle skole så jeg synes ikke, men OK, det er jo
valgfrit - endnu da.

Det betyder såmænd blot at man flasher sin uvidendhed - udstiller sin dumhed
om du vil.

--
venligst
Ralph

Fra : Norma

Dato : 24-03-04 18:08

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> Men læger og sygeplejersker og deres leverandører er STUPIDE og laver kun
> store klodsede kolber.

Der var en herinde, der overtalte mig til at tage dig ud af mit kill-filter
igen, men du ryger snart tilbage.

Altså, læger og sygeplejersker laver ikke kolber, det gør fabrikker og
producenter af sygeplejeartikler.
Og hvis du allerede vidste, at der fandtes kolber, hvorfor i alverden så
sidde og give mig kvalme over at du urinerer i te-krus.

Gå nu ned i Købmagergade, eller hvad der er nærmest for dig, og chek
udvalget ud.

Please :)

Stakkels Glistrup!

Norma

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-04 18:33

> [...]
> sidde og give mig kvalme over at du urinerer i te-krus.
>
> Gå nu ned i Købmagergade, eller hvad der er nærmest for dig, og chek

Naturligvis har jeg for årtier sat mig ind i de LÆGELIGT DESIGNEDE
hjælpsmidler, som forhandledes af Simonsen og Weel i Købemagergade, og hvis
du nærlæser min trådstart vil du indse at lægeløsnigerne er som dampmaskinen
og mine løsninger er som computeren.

Hvis noget skal være en hjælp for enliget boende pensionister skal det være
handy og bekvemt.

Fra : Norma

Dato : 24-03-04 18:45

> [...]
dampmaskinen
> og mine løsninger er som computeren.
>
> Hvis noget skal være en hjælp for enliget boende pensionister skal det

Goodbye my love, goooooooodbye :)

Norma

Fra : Norma

Dato : 24-03-04 20:04

"Norma" <norma__jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Nej, undskyld, hvorfor er jeg så ond?

Eller bare fordi jeg nu har talt med dig et par gange, får jeg dårlig
samvittighed :)

Undskyld Bo:)

Altså, det betyder alligevel noget, hvad folk skriver, og jeg ville ønske,
at du kun lavede en overskrift om dagen, uanset om den handler om
pissepotter eller hvad :)

Altså, jeg er er på en måde lige glad!

Norma

Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-04 03:21

> [...]
snip
> Altså, jeg er er på en måde lige glad!

Konklusion af tråden er 1. ingen kan modsige at et sortiment af lukkelige
nemme små urinbægre er løsningen, idet den inkontinente person også skal
have større opsamlingsbeholdere inden for rækkevidde. 2. Alle lægeredskaber
er latterlige.

Der er ingen lugtrisiko forbundet med alternativerne til toilettet

Folk ønsker ikke gavn for de foragtede gamle, men vil gerne mobbe folk som
mig , der søger at bedre livet for de gamle inkontinente og andre i denne
store gruppe, som læger tjener tykt på, menikke hjælper.