problemer med gæstebog
Fra : Thorkil Jensen

Dato : 21-03-04 23:48

Med det samme - jeg er amatør, og har lavet min første hjemmeside, men
gæstebogen virker ikke - det samme med en besøgstæller jeg satte ind.
Hos B-one fik jeg svar om, at de arbejde på sagen - det har de nu gjort i et
halvt år. Er det min hjemmeside der er fejl på eller hvor ligger problemet.
www.agger-baadelaug.dk
Mvh. Thorkil

Fra : Lars Raaby

Dato : 22-03-04 10:11

Thorkil Jensen skrev bl.a.:
> [...]
> Hos B-one fik jeg svar om, at de arbejde på sagen - det har de
> nu gjort i et halvt år. Er det min hjemmeside der er fejl på

Den ligger hos B-one
De har ikke FP udvidelser på deres server.
Find en udbyder der tilbyder det eller hent en gæstebog hos
www.zip.dk der kan du også hente en besøgstæller.

--
MVH Lars
- Far til en lille dreng

Fra : Jesper

Dato : 22-03-04 14:49

"Thorkil Jensen" <thorkil@jensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> halvt år. Er det min hjemmeside der er fejl på eller hvor ligger

Jeg er sgu nok en større amatør end du, men det lykkedes mig dog at oprette
en gæstebog på www.newbie.dk . Det er ret let. Tingene bliver skåret ud i
pap, så sådan nogle som os kan forstå det...
/Jesper

Fra : KS

Dato : 22-03-04 14:56

"Jesper" <mandarinen@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> et
> problemet.

Jeg har de samme problemer hos Tiscali - hvad laver du siden med ?

Jeg bruger FP 2000 - og jeg kan uploade nøjagtigt samme application til en
hvilken som heltst 'gratis-server' med FP-udvidelser og så VIRKER det !

Men Tiscali siger - der må være min FP, der er noget galt med.

De har dog lidt sært ved at forklare, hvorfor det virker umiddelbart på en
'gratis-server' !

(Jeg vil ikke bruge 'gratis-server' bl.a. pga. reklamerne !)

mvh KS

Fra : Thorkil Jensen

Dato : 22-03-04 18:15

Jeg er glad - og dog ikke pga. jeg bruger det forkerte hotel - for at det
ikke er min fejl. Hvilket hotel skal man så bruge?????
Jeg bruger FP xp.