MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
NT autoriti
Fra : Butman

Dato : 21-03-04 22:29

Hej Gruppe

Bliver smidt af nettet (MODEM) med beskeden NT autoriti lukker ned. Skulle
nogen vide hvad det er, ville jeg blive glad for en lille hjælp. Det er en
fra forhandleren installeret XP home.

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Billyboy

Dato : 21-03-04 22:41

> Bliver smidt af nettet (MODEM) med beskeden NT autoriti lukker ned. Skulle

Hej det kunne tyde på at du har fået eller er ved at få en orm A la Blaster,
Gaobot og hvad de hedder allesammen.

Sørg for at aktivere firewallen på modemopsætningen så er du bedre
beskyttet.

Mvh Billyboy

Fra : Snuden

Dato : 21-03-04 23:03

On Sun, 21 Mar 2004 22:29:05 +0100, "Butman" <Shimmer@lovenet.uk>
wrote:

> [...]
>nogen vide hvad det er, ville jeg blive glad for en lille hjælp. Det er en

Lyder som om du har fået en Blaster på besøg. Værktøj til at fjerne
den:
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.removal.tool.html

--
Snuden

Fra : Butman

Dato : 21-03-04 23:56

Skulle

> Lyder som om du har fået en Blaster på besøg. Værktøj til at fjerne
> [...]
Hej

Tak for tippet, virkede fint.

Mogens