maling liste
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 21-03-04 16:34

Jeg skal lave en maling liste hvor jeg vil gemme alle data i en database.
Mit problem er at wanafind.dk (min udbyder) ikke kan håndtere Access
databaser så der for skal jeg finde ud af at bruge en anden database form
hvor jeg kan gemme mine data vha. php

Når der skal sendes nyhedsbrev ud til de tilmeldte, skal det være sådan at
jeg kan hente e-mail adresserne fra databasen og smide dem alle ind i MS
Outlook, og sende nyhedsbrevet den ved igennem.

Nogle det kender en database som virker sammen med PHP og MSO

Mvh. Rune Thougaard
--
www.rtk-design.dk

Fra : Kim Emax

Dato : 21-03-04 19:00

In the news:405db5c9$0$445$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Rune Thougaard Kristensen <rune@rtk-design.dk> wrote:

> [...]
> alle ind i MS Outlook, og sende nyhedsbrevet den ved igennem.
>
> Nogle det kender en database som virker sammen med PHP og MSO

Hvorfor ikke bare sende mailen med alle modtagere som BCC og så din egen
adresse som afsender og i TO? Så har du selv mailen og får sendt den til
alle + du slipper for en lam MS formattering fra klienten.

--
Take Care
Kim Emax - master|minds - Vi tænker IT for dig...