e-smith og newsserver + andet?
Fra : Lars Rasmussen

Dato : 21-03-04 14:07

Hej

Sidder og kigger lidt på e-smith hjemmesiden, og overvejer at installere
sådan en dims. Men er der en newsserver indbygget i systemet, eller adderer
man den senere?

I stedet for newsserver havde jeg også overvejet et message board, som der
kører så mange af rundt omkring. Er der et forholdsvist simpelt man kan
starte med, eller bare et godt forslag til et messageboard?

Jeg skal bruge e-smith primært til webserver, men også mailserver.

Jeg er ikke bange for at rode mig ud i noget

--
Venlig hilsen / Best Regards

Lars Rasmussen
www.oz1hmn.dk
Don't reply to this email !
Real Email: lr at oz1hmn dot dk

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 21-03-04 14:19

"Lars Rasmussen" <lr@oz1hmn.nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
installere
> sådan en dims. Men er der en newsserver indbygget i systemet, eller

Der er ikke newsserver indbygget som standard.

> [...]
kan
> starte med, eller bare et godt forslag til et messageboard?

Hvis du tænker på et debatforum, så vil jeg anbefale at mide PHPBB på
maskinen,
avanceret men stabilt og (synes jeg) rimeligt let at gå til.

> Jeg er ikke bange for at rode mig ud i noget

"You will be.. you will be"

MvH
Søren Steinmetz