MS Windows
briani 27239
XP tillader ikke at billeder gemmes fra ne~
Fra : Lyrik

Dato : 21-03-04 13:43

Er det en ny politik fra Microsoft, eller er det en fejl der kan rettes?
Hver gang jeg forsøger at gemme et billede fra nettet, inklusive egne
oplagte billeder, lukker Internet Explorer med et lynhurtigt svup!
Er det tilsigtet eller er det en fejl?
Og-hvordan kan fejlen rettes?

Hilsen
Jens

Fra : Peter Kjær

Dato : 21-03-04 19:26

> [...]
> Hver gang jeg forsøger at gemme et billede fra nettet, inklusive egne
> oplagte billeder, lukker Internet Explorer med et lynhurtigt svup!

Hejsa,

Det må være en fejl hos dig, har da ingen problemer i denne retning med min
XP. Om du skal i gang med at re-installere eller der findes en anden løsning
ved jeg ikke.

--
Ses,
Peter

Fra : Stampe

Dato : 22-03-04 11:25

Peter Kjær wrote:

> Hejsa,
>
> Det må være en fejl hos dig, har da ingen problemer i denne retning
> med min XP. Om du skal i gang med at re-installere eller der findes
> en anden løsning ved jeg ikke

Du skal slette dine internet "temp" filer så er problemet løst

Mvh
Allan

Fra : Lyrik

Dato : 22-03-04 23:22

"Stampe" <ask@ask-service.dk.spam> wrote in message
> Du skal slette dine internet "temp" filer så er problemet løst
>
> Mvh
> Allan
Sorry det virkede ikke! Men tak for forsøget.
Det virker skægt. jeg har et billede. Save as- boksen med destinationen
åbner et kort øjeblik og så -SLAM! Lukker IE.

Ingen mand i dette land
kan hjælpe lille Jensemand
hans vindus den er sprunget læk
hans filer de bliver stadig-væk!