Min datter er blevet 5 år!
Fra : Mette

Dato : 21-03-04 11:15

Og hvilken stor pige, jeg har fået!

Jeg forundres dagligt over, hvad hun er i stand til. Jeg imponeres af hendes
tankeprocesser og hendes evne til at gennemskue komplicerede sammenhænge,
hendes forståelse og hendes vilje til at ville være stor. Og jeg glæder mig
over de ting man pludseligt kan lave sammen med hende. Hun hoppede et år i
udvikling nærmest fra den ene dag til den anden. I går lærte jeg hende at
spille kort ("røvfuld" - som hun kaldte det - den pænere version er
"præsident") og hun vandt over mig flere gange!! Hey

Jeg har altid været meget glad og stolt over hende, men ih hvor jeg nyder,
at hun er blevet stor. Min far havde ret da han sagde til mig: hvert år er
bedre end det foregående

Det har bestemt ikke altid været en dans på roser, men midt i det hele
voksede denne smukke pige frem og er mit livs lys...det har været det hele
værd!

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 21-03-04 16:13

Tillykke!

Din glæde og stolthed skinner tydeligt igennem, det er dejligt

Og tænk så bare over, hvor hun har alle de evner fra? Dig!

Nogle gange ville jeg ønske man kunne skrue tiden tilbage, for det er
bestemt en dejlig alder når de bliver fem år. Men det er selvfølgelig en
fordrejning, for alle aldre har deres charme. Jeg plejer at sige, at den
bedste alder er den man har lige nu!

Men mon ikke din datter ville blive glad for en lillebror eller -søster...

Fortsat held og lykke og gid årene fremover må blive ligeså dejlige

-Michael.
Far til to børn på ti og syv år.

Fra : Eva

Dato : 21-03-04 19:29

Hej Mette
Tillykke med din "store" pige.
Man kan tydelig høre glæden og stoltheden i dine ord og med rette.
Jeg er ikke så langt endnu, men nyder det måned for måned, da min datter
"kun" er 8 mdr., men glæder mig til en dag at kunne sige det samme som dig.
(Skal ikke forstås som, at jeg ikke nyder tiden nu, for det gør jeg rigtig
meget og frygter faktisk næsten, at hun vokser fra mig, hvis i forstår hvad
jeg mener)

Eva

Mette <no@spam.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:405d6b8b$0$236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Charlotte Jensen

Dato : 21-03-04 21:55

On 21/03/04 11:14, in article 405d6b8b$0$236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
"Mette" <no@spam.com> wrote:

> [...]
>
> Det har bestemt ikke altid været en dans på roser, men midt i det hele
> voksede denne smukke pige frem og er mit livs lys...det har været det hele

Tillykke med din dejlige pige

Venligst,
Charlotte

Fra : Anja

Dato : 22-03-04 10:09

> [...]
>
> Det har bestemt ikke altid været en dans på roser, men midt i det hele
> voksede denne smukke pige frem og er mit livs lys...det har været det hele

Hej Mette

Hvor er det bare dejligt livsbekræftende at læse dit lille indlæg. Det
fortælle lige netop hvorfor vi gør det igen og igen - altså får børn

Hilsen
Anja mor til Sebastian 10 år + Jonathan 2 år og en på vej...
Tjek www.holdum.dk det kan være vi lige har det du mangler...