Freeware MySQL client / GUI eller hvad det~
Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 21-03-04 11:12

Hej,

Jeg søger et program hvori man kan koble sig til en MySQL database og udføre
queries.
Jeg ved ikke helt hvad man kalder sådan en? Er det en Query Editor? Eller
bare en MySQL client eller...

Ihvertfald har jeg fundet dette program:
http://www.myqry-generator.com/
som fint udfylder mine behov, men desværre har det det med at går ned hele
tiden.

Har i nogle andre ideer til freeware programmer af den slags?

Mvh Stig

Fra : Kristian Thy

Dato : 21-03-04 11:48

Stig N. Jepsen uttered:
> Jeg søger et program hvori man kan koble sig til en MySQL database og udføre
> queries.

phpmyadmin er et glimrende webbaseret værktøj til formålet.

\\kristian
--
"I'm a pork. I need commitment!"
--Miss Piggy

Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 30-03-04 10:15

> phpmyadmin er et glimrende webbaseret værktøj til formålet.

Ja, den er fin til generel administration.
Men jeg bryder mig ikke om at den er web-baseret i forhold til når jeg skal
prøve nogle queries af.
Det virker bare ikke godt nok.

Jeg har fundet et program der hedder Free Mascon, som nogenlunde dækker mit
behov.

Mvh Stig

Fra : Jørgen Højrup Christ~

Dato : 21-03-04 15:20

hej

www.mysqlfront.de

en en god or gratis frontend.

jc

Fra : Stig N. Jepsen

Dato : 30-03-04 10:14

> hej
>
> www.mysqlfront.de
>
> en en god or gratis frontend.

Er den gratis?
Jeg synes den ser ud til at være shareware?

/Stig

Fra : Jan Bachman

Dato : 21-03-04 18:20

>Jeg ved ikke helt hvad man kalder sådan en? Er det en Query Editor? Eller
>bare en MySQL client eller...
QBE (Query By Example)

/Jan

Fra : Stig N. Jepsen