Sømmet gennemløber??
Fra : Cosmic Kid

Dato : 21-03-04 00:08

Hej.

Hvor kan man købe eller få fingre i nogle Sømmet gennemløbs blink???
Årets bedste havørred måneder ligger jo lige foran os & jeg mangler nogle af
disse storfangere... HÅBER at der er nogen som kan hjælpe!!?

KNÆK & BRÆK!
Steen

Fra : Jørgensen

Dato : 21-03-04 10:40
Fra : Cosmic Kid

Dato : 21-03-04 15:22

TAK for hjælpen!

http://www.123nu.dk/lystfiskeri/brugtmarked_kontakt.asp?menu=Brugtmarked&ID=

Fra : Per Arleth

Dato : 21-03-04 11:05

Hvorfor melder du dig ikke ind i en lystfiskerforening?

I min klub KSK i København laver vi alle former for endegrej flere gange
hvert år uden at betale èn rød øre.

Du skal blot slippe kontingentet - og kan få det igen i form af gratis
endegrej mange gange.

Tilmed får du en masse viden fra andre medlemmer. - Hvad venter du på?

PAR

Fra : Cosmic Kid

Dato : 21-03-04 15:25

Jeg har desværre ikke tiden til at være medlem af en klub, så jeg må vælge
den anden løsning - ihvertfald i øjeblikket.