php development tools
Fra : Martin Jensen

Dato : 20-03-04 21:23

Hejsa er der nogle der kender nogle gode gratis programmer til at
kode php i? (Lad være med at svare notebook, den kender jeg
godt )

Jeg har selv været igang med at søge via google, men kan slet
ikke overskue alle de links.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-03-04 21:28

Martin Jensen skrev:

>Hejsa er der nogle der kender nogle gode gratis programmer til at
>kode php i?

MED er et rimeligt godt generelt værktøj. Det kan syntaksfarve
PHP-kode.

   http://www.pfersdorff.de/

Selv om siden er på tysk, kan MED fås med engelske menuer.

--
Bertel

Fra : Mads Jensen

Dato : 20-03-04 22:06

On Sat, 20 Mar 2004 20:22:58 +0000, Martin Jensen wrote:

> [...]
> godt )
>
> Jeg har selv været igang med at søge via google, men kan slet

PHP Coder har jeg selv brugt en smule:
http://www.phpide.com/go/programs/php_coder.htm

Har desuden indbygget kodefærdiggørelse og andet gøgl!
Kan slåes fra, hvis man bliver for irriteret på det!

mvh.
Mads

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-03-04 23:40

> [...]

> i? (Lad være med at svare notebook, den kender jeg godt )
>
> Jeg har selv været igang med at søge via google, men kan slet ikke
vi, quanta, screem, emacs etc.
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Kristian Thy

Dato : 20-03-04 23:44

Michael Rasmussen uttered:
> vi, quanta, screem, emacs etc.

Til mit store chok har kwrite faktisk en glimrende syntakshighlighting
af php samt collapsible code (altså så man kan klappe kodeblokke ud og
ind i visningen).

\\kristian
--
Aibohphobia: the fear of palindromes.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-03-04 11:09

On Sat, 20 Mar 2004 22:43:46 +0000, Kristian Thy wrote:

> Til mit store chok har kwrite faktisk en glimrende syntakshighlighting af
> php samt collapsible code (altså så man kan klappe kodeblokke ud og ind
> i visningen).

Mener også, det samme gør sig gældende for kate. Benytter kate
forøvrigt ikke samme backend som kwrite?
--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : D. Johnson

Dato : 21-03-04 18:34

Søndag den 21. marts 2004 11:08 skrev Michael Rasmussen i
<pan.2004.03.21.10.08.26.198143@miras.org>:

> Mener også, det samme gør sig gældende for kate. Benytter kate
> forøvrigt ikke samme backend som kwrite?

Det er de andre der nedarver kate's egenskaber.

--
D. Johnson