Fordøjelsetid
Fra : Jens Jensen

Dato : 20-03-04 19:45

Hej
Jeg er ny her.
Jeg vil gerne have nogle svar på hvor lang tid det tager fra en hund spiser
til den skal af med det igen.
Jeg har en miniature langhåret hangravhund, der er 4 år.

På forhånd tak

Fra : Is

Dato : 20-03-04 22:11

"Jens Jensen" <JensJensen626@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
spiser
> til den skal af med det igen.
> Jeg har en miniature langhåret hangravhund, der er 4 år.

---
Prøv at gi din hund kogte frosne majs i dens mad - de ligner sig selv når de
kommer ud igen.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Pwh

Dato : 21-03-04 09:14

Is wrote:
> "Jens Jensen" <JensJensen626@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> ---
> Prøv at gi din hund kogte frosne majs i dens mad - de ligner sig selv
> når de kommer ud igen.

Aha, vil det så sige at man kan genbruge dem

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-04 09:30

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Aha, vil det så sige at man kan genbruge dem
>
> /Jens

Hej Jens

Ja du skal bare vaske dem

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 21-03-04 10:27

> Hej Jens
>
> Ja du skal bare vaske dem
>
> M.V.H.....Benny..

Hvorfor dog det, er du sart Benny

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-03-04 10:32

> Hvorfor dog det, er du sart Benny
>
> /Jens

Hej Jens

Nej da, men det er du ).... Jeg lader hønsene klare rensningen, som
kommer de retur i emballage

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 21-03-04 12:18

> Hej Jens
>
> Nej da, men det er du ).... Jeg lader hønsene klare rensningen,
> som kommer de retur i emballage
>
> M.V.H.....Benny..

Det var smart, men hvis man nu kunne få hunden til at leve af frosne majs vil
det jo i princippet blive gratis at fodre den, eller er der noget jeg overser

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-03-04 03:17

> [...]
vil
> det jo i princippet blive gratis at fodre den, eller er der noget jeg

Hej Jens

Princippet lyder godt nok, den får da noget at spise, men den lever nok ikke
så længe, og du må ikke gå på lejrskole med den. Hvis du gør, så skal du jo
sige " Læg dig Tyson, og efter 10 minutter, Kom så Popcorn ..."

M.V.H.....Benny..

Fra : Jens Jensen

Dato : 22-03-04 16:09

Ja.................Ja

Jeg har forstået beskeden. Tak for alle svarene. Jeg vil proppe hunden med
majs.

Fra : AA

Dato : 21-03-04 09:56

> [...]
spiser
> til den skal af med det igen.
> Jeg har en miniature langhåret hangravhund, der er 4 år.

Hunde har en meget kort tatm sammenlignet med Mennesker - de kan bla ikke
udnytte grøntsager - gullerødder, ærter etc. kommer ud igen næsten intakte
som IS skriver.

Jeg husker ikke hvor længe der går fra fødeindtagelse til afgang - men ikke
over 1-2 døgn. Selvfølgeligt afhænger det af hvor meget hunden fodres etc.

Fra : Hans B

Dato : 21-03-04 12:54

"AA" <AA@nomail.com> skrev i en meddelelse

> "Jens Jensen" <JensJensen626@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> spiser
Der er to spørgsmål.

1. Hvor længe tager det for maden at passere
2. Hvor længe kan hunden holde sig.

1: Det kan tage alt fra 3- 8 timer
2: Hvis den ikke har dårlig mave kan den faktisk holde sig temmelig
længe. Jeg hørte at kongehusets gravhunde bliver luftet inde afgang med
Dannebro og næste gang er ved ankomst til Hirtshals. Omkring en døgn. Jeg
tror også den kan holde sig længere - men det ville være synd at prøve.

mvh

Hans