Hjemmeside om duft og kemikalieoverfølsomh~
Fra : jette frederiksen

Dato : 20-03-04 18:32

Hej jeg har lavet en hjemmeside om duft og kemikalieoverfølsomhed/MCS
den hedder www.mcsjette.webbyen.dk. Her kan du komme i kontakt med
andre med MCS samt få gode råd og ideer i en ellers noget besværlig
hverdag. Der er desuden kontaktgrupper rundt om i landet. Velkommen på
siden hilsen jette

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 20-03-04 18:57

"jette frederiksen" <jettelundfrederiksen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hej jeg har lavet en hjemmeside

Gruppen dk.opslag.internet er beregnet til at informere en nye
hjemmesider...

Læs gerne mere her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?dk.opslag.internet

Mvh. Lisbeth

Fra : egc

Dato : 25-03-04 07:23

Godt du skrev det her, ellers havde jeg ikke set den, den er god for mange
har det meget dårligt med disse "dufte".Jeg har sel venner som er meget
plaget. God ide.

Ester C
--
dont kill the messenger