Billeder
Fra : Jane …:€)

Dato : 20-03-04 16:23

Så er der lige lidt nye billeder af de små fede killinger..

http://www.125.dk/cats/killingermarts2004.html

Mvh Jane

Fra : dpl

Dato : 20-03-04 16:31

Hold da op, hvis det ikke kan smelte ens hjerte, må det da være af sten!

Hvor er de skønne, jeg bliver helt syg efter, at der snart sker noget
her hos mine egne turtelduer *smil*.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Britta Sørensen

Dato : 20-03-04 16:51

"Jane .:?)" <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
> Så er der lige lidt nye billeder af de små fede killinger..
>

> http://www.125.dk/cats/killingermarts2004.html
>
> Mvh Jane

Hej Jane

Hvor er de dog nuttede, de udvikler sig helt fantastisk, dejligt at se.
Glæder miig til det en dag bliver min tur, det må være en fantastisk
oplevelse at fælge killingerne i deres opvækst !

Mange hilsner Britta

Fra : Louise Viborg

Dato : 20-03-04 17:09

On Sat, 20 Mar 2004 16:23:11 +0100, "Jane …:€)"
<virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:

>Så er der lige lidt nye billeder af de små fede killinger..
>

>http://www.125.dk/cats/killingermarts2004.html
>
>Mvh Jane

Nåårrhhh hvor er de bare kære! Men kan de også åbne øjnene?? *G*

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Jane …:€)

Dato : 21-03-04 12:27

> Nåårrhhh hvor er de bare kære! Men kan de også åbne øjnene?? *G*
>
> Mvh. Louise

Hihi... Ja.. de kan åbne øjnene... Må tage nogle flere billeder, hvor de er
helt vågne og friske..

Den hvide er vildt legesyg allerede. Men de har også "hjemme" inde på
børneværelset, hvor de bare ligger og daser den på en madras midt i
værelset. Nala - moderen - flytter dem ikke engang, men går bare hen og
ligger sig der, når de skal have noget mad. Så de må føle sig trygge.

Det er ret hyggeligt...

Mvh Jane

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-04 13:34

On Sun, 21 Mar 2004 12:26:37 +0100, "Jane …:€)"
<virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:

>Hihi... Ja.. de kan åbne øjnene... Må tage nogle flere billeder, hvor de er
>helt vågne og friske..

Jaaa....det vil vi gerne se

> [...]
>værelset. Nala - moderen - flytter dem ikke engang, men går bare hen og
>ligger sig der, når de skal have noget mad. Så de må føle sig trygge.

Det er da dejligt
Uuuuhhh hvor bliver jeg skruk! Jeg glæder mig SÅ meget til vi selv
skal have killinger om godt 2 uger!

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-03-04 17:56

Århhhh manner hvor mit hjem (og hjerte) mangler
sådan en lækker hvid (s)kattebasse, de er simpelthen
super dejlige

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Jane …:€)

Dato : 21-03-04 12:27

> Århhhh manner hvor mit hjem (og hjerte) mangler
> sådan en lækker hvid (s)kattebasse, de er simpelthen
> [...]

Ja - det bliver altså også svært, når engang vi skal af med dem...

Jeg er blevet lidt i tvivl om det er han/hunner.. Jeg er ikke en haj til den
slags, nu når det jo er første gang.

Mvh Jane