Jeg har bygget ny fødekasse :-)
Fra : Louise Viborg

Dato : 20-03-04 15:15

Sidste weekend fik jeg bakset en ny fødekasse sammen, a la mit eget
design Den er jo først og fremmest til BlueBell som skal føde om 2
uger, men Vianna, vores garvede hunkat og killingeelsker, er VILD med
den, og man skulle næsten tro at det var hende der skulle føde Hun
ligger i den stort set hele tiden og allerhelst sammen med sin datter,
Babe, på 7 mdr. Det er meget sødt og ville så gerne tage et
billede så I kunne se dem, men vi har ingen batterier, så det må blive
i næste uge

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte