MS Windows
briani 27239
flere lydspor
Fra : Ove Hvam Andersen

Dato : 20-03-04 11:31

Hej Alle
Jeg har fået en avi fil med flere lydspor på, Windows media player afspiller
flere sprog oven i hinanden. Hvilket program skal man bruge til at afspille
den med, eller kan man installere plugins til media playeren.

MVH
Ove

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-03-04 11:45

Ove Hvam Andersen skrev i sit indlæg på usenet:
> [...]
> afspiller flere sprog oven i hinanden. Hvilket program skal man bruge
> til at afspille den med, eller kan man installere plugins til media

BS Player kan ihvertfald klare det.

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-03-04 12:13

> BS Player kan ihvertfald klare det.

Eller The Core Media Player som får her:
www.corecoded.com

Mvh
Benjamin