Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
dansk gældsrådgivning
Fra : claus-betina

Dato : 19-03-04 22:52

Hej

Jeg vil høre om der er andre der er med i eller påtænker at gå med i dansk
gældsrådgivning.
Er det godt eller skidt?????
Jeg har hørt meget fra begge sider.

claus

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-03-04 23:56

claus-betina wrote:

> Jeg vil høre om der er andre der er med i eller påtænker at gå med i dansk
> gældsrådgivning.

Generelt skal man passe godt på med den slags virksomheder, der er vist
en del som kun gør skaden værre.

> Er det godt eller skidt?????

Hvis det er samme firma som Forbrugerklagenævnet omtaler her, skal man
nok passe på:
http://www.fs.dk/jura/fjura/jb02/02061600.htm#6162

Denne side gør nok ikke sagen bedre, selvom kilden måske ikke har samme
troværdighedsgrad som Forbrugerklagenævnet:
http://www.newsgate.dk/dk/dk.penge/msg01637.html

> Jeg har hørt meget fra begge sider.

Tja, en søgning på Google gav ovennævnte to negative links og dette:
http://www.hells-angels.dk/log/guestbook/sept.htm
Jeg kan dog ikke blive helt enig med mig selv, om det er godt eller
skidt, at firmaet bliver nævnt som værende en ikke-succes i Hells Angels
gæstebog.

For en sikkerheds skyld, ville jeg nok holde mig langt væk.

--
Mvh. Kim Ludvigsen