MS Windows
briani 27239
Placering af en brugers "Skrivebord"-mappe~
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 19-03-04 19:58

Hej,

Hvordan kan jeg ændre placeringen af en brugers "Skrivebord"?
Jeg vil også gerne kunne flytte nogle af de andre, som fx. Application
Data osv.

Kan det lade sig gøre?

Jeg synes at det er lidt upraktisk at man ikke under install (uden at
skulle lave en speciel unatended fil osv), kan definere på hvilken
partition man vil have sin "Documents And Settings"-mappe.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Bach|DK|

Dato : 19-03-04 20:16

> Hvordan kan jeg ændre placeringen af en brugers "Skrivebord"?
> Jeg vil også gerne kunne flytte nogle af de andre, som fx. Application
> Data osv.
>
> Kan det lade sig gøre?

Hvis du henter et af XP's powertoys som hedder TweakUI, så kan du få
ændret de mapper du omtaler. Søg på google efter det.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045