Hvordan slipper jeg af med NewDotNet uden.~
Fra : Hr. Hansen

Dato : 19-03-04 17:29

....at maskinen taber muligheden for at gå online ?

Lige et spørgsmål mere, hvad er PeerNet og "DDE Server Vindue" for nogle
?

Hvis det er nogen man burde skille sig af med, hvordan gør man så det ?

Win XP
ADSL

Fra : Hr. Hansen

Dato : 19-03-04 17:31

Hr. Hansen wrote:
> ...at maskinen taber muligheden for at gå online ?

Har prøvet tilfø/fjern programmer, men der taber den evnen til ag gå
online

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 19-03-04 17:43

"Hr. Hansen" <tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:TcF6c.503$6f6.396@news.get2net.dk...
> ...at maskinen taber muligheden for at gå online ?

Afinstaller programmet

Derefter:
Reetablere dine netværksinstillinger som de var før du installerede
NewDotNet[1]

Hvordan er dit setup?
Hvilken type ADSL har du?
Har du en router/firewall, eller er din PC direkte på?

/Brian

[1] Jeg kender ikke programmet, men det lader til at det på en eller anden
måde ændre dine netværksinstillinger ved install, og ikke "retter" tilbage
ved afinstall.

Fra : Hr. Hansen

Dato : 19-03-04 18:03

Brian R. Jensen wrote:
> Afinstaller programmet

Så langt er jeg med

> [...]
>
> Hvordan er dit setup?
> Hvilken type ADSL har du?
> Har du en router/firewall, eller er din PC direkte på?

Øhh... jeg er på via Tele2ADSL, har du en ide om hvordan jeg får den sat
tilbage til "rigtige" netværksindstillinger ?

Kan du evt. komme med en kort forklaring og meget gerne på dansk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 19-03-04 18:49

In article <mJF6c.518$pj7.60@news.get2net.dk>,
tele1adslSLETDETTE@OGOGSÅDETTEtele2adsl.dk says...

> Øhh... jeg er på via Tele2ADSL, har du en ide om hvordan jeg får den sat

Hvordan?

Gå tilbage til Brian's indlæg og svar på _alle_ spørgsmål.

Vi kan ikke hjælpe dig, når vi ikke kender de nøjagtige omstændigheder.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Hr. Hansen

Dato : 19-03-04 19:02

Brian R. Jensen wrote:
> [...]
>
> Hvordan er dit setup?
> Hvilken type ADSL har du?
> Har du en router/firewall, eller er din PC direkte på?

En maskine via ADSL modem hos Tele2

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-03-04 08:10

In article <tAG6c.545$oC.41@news.get2net.dk>,