MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Skjulte Gb. i "Windows"
Fra : Skov

Dato : 19-03-04 16:40

Hej NG.
Jeg er inde for første gang, så måske er mine spørgsmål stillet flere gange.

1. Efter formattering af alle drev, installeres win. XP igen. Markerer jeg
alle filer i windows mappen = 1,5 Gb.(incl. skjulte filer)
Højre klikker jeg på windows mappen viser den 7,4 Gb.
Hvorfor den store forskel og hvor ligger de sidste 5,9 Gb.

2 Under opstart har jeg 2 windows XP muligheder. Hvordan får
jeg sletten den der faktisk elet ikke er til stede?

Håber nogen kan hjælpe

VH/Skov

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 19-03-04 17:34

> Jeg er inde for første gang, så måske er mine spørgsmål stillet flere
> gange.

Så kunne ud søge på nogle af nøgleordene efter gamle indlæg i stedet for at
stille spørgsmålene igen.

> [...]
> Højre klikker jeg på windows mappen viser den 7,4 Gb.
> Hvorfor den store forskel og hvor ligger de sidste 5,9 Gb.

Den markerer jo ikke de enkelte filer i underbibliotekerne, så det er nok
der forskellen ligger.

> 2 Under opstart har jeg 2 windows XP muligheder. Hvordan får
> jeg sletten den der faktisk elet ikke er til stede?

En ny installation, hvor du sletter den gamle partition eller en redigering
af boot.ini kan klare det.

--
Mvh. Kim Fritze Sillasen, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 19-03-04 20:34

"Skov" <k144@stofanet.dk> wrote in message news:405b1477$0$28868$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> 1. Efter formattering af alle drev, installeres win. XP igen. Markerer jeg
> alle filer i windows mappen = 1,5 Gb.(incl. skjulte filer)

Har du også enablet visning af Systemfiler osv ?

--
Bjarne Duelund