export afkilling
Fra : goofy

Dato : 19-03-04 15:30

Hej NG
Jeg har tidliger fået en link herindefra hvor man kunne se se
hvilke regler der gælder for export.
Dette link kan jeg ikke finde, og det jeg finder under
http://www.foedevaredirektoratet.dk/Dyr/Ind_og_udfoersel_af_dyr/forside.htm
siger ikke meget.
Er der nogen der kan hjælpe mig med reglerne for export til
Schweits, eller et link hvor jeg finder det?

På forhånd tak

Steen Vinbæk

Fra : Battlefield´s

Dato : 19-03-04 16:33

"goofy" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger ikke meget.
> Er der nogen der kan hjælpe mig med reglerne for export til
> Schweits, eller et link hvor jeg finder det?

Hej Steen
Prøv samme link, men gå ind under: "Rejse med kæledyr" derefter "liste over
lande" og se så under Schweitz.
Hilsen Vibeke

Fra : goofy

Dato : 19-03-04 18:59

Hejsa
> Prøv samme link, men gå ind under: "Rejse med kæledyr" derefter
"liste over
> lande" og se så under Schweitz.
Takker - det hjalp, det er ikke sådan når man er blind : )

blot for en sikkerhed skyld - hvordan tolker du det.
Jeg mener IKKE at katten skal rabies vac. da den kun er 3 md.
men en sundhedsattest på dansk/engelsk sakl følge med.

Ved du om der er særlige regler når kunden flyver til DK?
Er der andre papirer når tranporten foregår med fly, ejer er med?

Steen

Fra : Battlefield´s

Dato : 19-03-04 19:51

> [...]
>
> Ved du om der er særlige regler når kunden flyver til DK?
> Er der andre papirer når tranporten foregår med fly, ejer er med?

Hej
Nej, det ved jeg ikke. Men prøv da at kontakte det Sweiziske konsulat.
Måske andre kan hjælpe?
Hilsen Vibeke