Videoklip
Fra : Anders Petersson

Dato : 19-03-04 14:58

Jeg har lagt et lille videoklip ud på en af mine sider som en
avi-fil, ganske som når jeg lægger billeder ind. Men klippet
bliver ikke eksekveret. Der kommer et lille rødt kryds. Hvad er
der galt? Er det noget med, at der ikke er forbindelse til
windows media player eller hvad?

M.v.h.

Anders Petersson
www.dragoerbadminton.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-04 16:46

Anders Petersson <ap.priv@vip.cybercity.dk> skrev :

> [...]
>avi-fil, ganske som når jeg lægger billeder ind. Men klippet
>bliver ikke eksekveret. Der kommer et lille rødt kryds. Hvad er

Kom med et link til siden, ellers er det ikke til at svare på (og
jeg er for doven til at lede alle dine sider igennem).
--
Knud

Fra : Allan Petersen

Dato : 19-03-04 18:55

Åbenbart også for doven til at læse hele indlægget igennem!!

--
AP

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-03-04 19:08

"Allan Petersen" <allanpetersen2@hotmail.com> skrev :

>Åbenbart også for doven til at læse hele indlægget igennem!!

Hvad mener du?

Det kan jo være f.eks. p.gr.a. forkert sti til filen, forskel på
store/små bogstaver osv.

Kunne jo være det virkede hos mig.

Uden at se siden er det da umuligt at give et bud på, hvad fejlen
er.
--
Knud

Fra : Anders Petersson

Dato : 19-03-04 22:23

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> store/små bogstaver osv.
>
> Kunne jo være det virkede hos mig.
>
> Uden at se siden er det da umuligt at give et bud på, hvad fejlen

Undskyld, men nu virker det pludseligt, dog skal jeg gøre det
større.
Linket er mere præcist:

http://www.dragoerbadminton.dk/km_veteran.htm

Anders

Fra : Anders Petersson

Dato : 19-03-04 22:18

> [...]
>
> Kom med et link til siden, ellers er det ikke til at svare på (og
> jeg er for doven til at lede alle dine sider igennem).

www.dragoerbadminton.dk

Anders