MS Windows
briani 27239
En masse cliparts?
Fra : Joe

Dato : 19-03-04 10:35

Jeg har en gang hørt om et program der havde en masse cliparts (små
tegninger af alt muligt), men kan ikke huske hvad det hed. Er der nogen der
har et bud? (jeg skal bruge person relaterede cliparts)

Fra : Ricko.

Dato : 19-03-04 11:13

http://www.clipartclipart.com/gifart_topics/topic_Religious/Person--Clipart-0212-3113-5145.html

Fra : Poul Erik

Dato : 19-03-04 13:06

On Fri, 19 Mar 2004 10:35:25 +0100, "Joe" <joe@nowhere.xyz> wrote:

>Jeg har en gang hørt om et program der havde en masse cliparts (små
>tegninger af alt muligt), men kan ikke huske hvad det hed. Er der nogen der
>har et bud? (jeg skal bruge person relaterede cliparts)

Kig eventuelt efter nogle af Corel's pakker, her er der som oftest
masser af clip-art med.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Jørgen

Dato : 19-03-04 17:45

> [...]
der
> har et bud? (jeg skal bruge person relaterede cliparts)

Det er nok Corell Gallery Magic du tænker på.
Hilsen
Jørgen

Fra : Pico

Dato : 19-03-04 22:44

Jørgen wrote:
> "Joe" <joe@nowhere.xyz> skrev i en meddelelse
>>

> Det er nok Corell Gallery Magic du tænker på.

Og den sælger de meget billigt i ComputerCity for tiden.
Pico