Grejbutik i Tyskland
Fra : Erik

Dato : 18-03-04 21:38

Da jeg skal en tur til Tyskland i weekenden, vil jeg gerne høre om nogle i
gruppen kender navn og adresse på en grejbutik syd for grænseovergangen ved
Süderlügum. Jeg har set reklame for den i et af fiskemagasinerne men kan
ikke finde den.

MVH Erik

Fra : Erik

Dato : 18-03-04 22:32

Har fundet butikken længere nede i gruppen

MVH erik

Fra : multii

Dato : 19-03-04 09:00

http://www.kandu.dk/

Fra : multii

Dato : 19-03-04 08:54

http://www.kandu.dk/

Fra : multii

Dato : 19-03-04 09:00

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik

Dato : 19-03-04 15:43

Det var en kørselsvejledning beskrevet i gruppen 6/2-04

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-03-04 00:10

> [...]
> Süderlügum. Jeg har set reklame for den i et af fiskemagasinerne men kan

Jeg tror du har set en annonce fra Pørksen Angelsport. Jeg tror nok det
hedder sådan. Det er en reletiv stor forretning med en masse godt grej. Også
fluegrej. Den ligger umiddelbart syd for grænsen ved Rudbøl. Såfremt der
ligger en ved den nævnte overgang, vil jeg gerne vide det!
Mvh
Karsten

Fra : Erik

Dato : 21-03-04 17:33

Der hedder Pörsken og ligger ved Rudbøl grænsen.

Byen hedder Rosenkranz på den tyske side, og forretningen ligger i T-krydset
mod Aventoft

Fra : Erik

Dato : 21-03-04 18:23

Skrivefejl. den hedder Pörksen, som du skrev