Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
vedr pengeoverførsel til tysk bank
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 21:12

Hej gruppe

jeg har købt en lille ting på en auktion i tyskland
overført pengene via min bank

pengene er trukket på min konto den 15/3
og er idag endnu ikke modtaget af sælger
hvor lang tid tager sådan en overførsel til tyskland
normalt når jeg bestiller en overførsel til en dansk bank så har modtageren
pengene dagen efter de er trukket på kontoen

nogen der har noget erfaring med dette at dele ud af

claus v

Fra : Harald Jensen

Dato : 18-03-04 23:36

"claus v" <clausekstra1 snabelaaa esenet punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> normalt når jeg bestiller en overførsel til en dansk bank så har modtageren
> pengene dagen efter de er trukket på kontoen

Nu gør jeg selv arbejdet og overfører næsten månedligt beløb til min egen bankkonto i et
Middelhavsland (jeg ønsker ikke oplyse hvilken)
Jeg har IBAN og Swift Bic, ordren indtastes i weekenden inden mandag kl. 08:00 og pengene
er i valør allerede om onsdagen, det er fast hver gang !

vh
Harald Jensen
Borger

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-04 16:14

> [...]
08:00 og pengene
> er i valør allerede om onsdagen, det er fast hver gang !

tak for svaret

jeg har i mellemtiden talt med min bank og fik den forklaring at eba
clearing havde været udsat for en maskinfejl og betalingen derfor ikke var
gennemført endnu

det er da også meget fint men det var da mere fint hvis de gav de berørte
kunder besked om dette i stedet for man skal til selv at ringe og spørge
nogen der kan forjklare hvad dette eba clearing er for noget

claus v