"Pausefisk"
Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 18-03-04 19:05

Hej.

Jeg har en side, der bruger et godt stykke tid på at hente div. data fra en
database.
Hvordan kan jeg lave lille vindue, der popper frem når scriptet starter, som
fortæller brugeren, at han ikke er glemt - og som efterfølgende lukker
vinduet
når scriptet er færdigkørt?

mvh.
Andreas

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 19-03-04 17:20

Lige efter dit headtag laver du et script der åbner et vindue

f.eks.

vindue=window.open("vent.htm","","");

lige inden dit bodytag laver du et script der hedder

vindue.close();

/Marten

Ps. hvis du benytter asp e.lign. skal du huske at "flushe" (sende den
renderede html afsted) htmleen lige efter dit første script.

Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 21-03-04 12:49

Hej Marten

> f.eks.
>
> vindue=window.open("vent.htm","","");
>
> lige inden dit bodytag laver du et script der hedder
>
> vindue.close();

Kanon - det vil jeg lige prøve

> Ps. hvis du benytter asp e.lign. skal du huske at "flushe" (sende den
> renderede html afsted) htmleen lige efter dit første script.

Det gør jeg nemlig - men hvad mener du med at jeg skal sende den
renderede html afsted - vodden gør man det?

mvh.
Andreas

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 23-03-04 16:21

Det er vist nok response.flush() i jscript

Men prøv at søge på flush så finder du svaret.

/Marten