FrontPage Extentions - FrontPage Server-ud~
Fra : NS-Genie©

Dato : 18-03-04 19:01

Hej NG

Vil lige høre om FP Extentions er det samme som FP server-udvidelse.
Jeg kan nemlig ikke få vist mine navigerings-knapper his min nuværende
udbyder, da fp kommer med fejlen om at fp server-udvidelse ikke er
installeret på serveren.

-Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-04 19:05

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev :

> [...]
>Jeg kan nemlig ikke få vist mine navigerings-knapper his min nuværende
>udbyder, da fp kommer med fejlen om at fp server-udvidelse ikke er

Ja, det er det samme, henholdsvis engelsk og dansk for det.

Navigeringsknapper burde ikke noget med det at gøre.
Hvis det er de hoverknapper, der blev lavet i de tidl. versioner,
så er det java og kræver at du har en javafortolker installeret,
følger ikke længere med IE.

Har du et link til din side?

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage, hvor svar herpå
bringes.
--
Knud

Fra : NS-Genie©

Dato : 18-03-04 19:53

> Ja, det er det samme, henholdsvis engelsk og dansk for det.

Ok, tak for det, for så kan jeg med sikkerhed sige at starthotel.dk ikke
understøtter FPE, til trods for de lover det ved oprettelsen.

> [...]
> Hvis det er de hoverknapper, der blev lavet i de tidl. versioner,
> så er det java og kræver at du har en javafortolker installeret,

Jeg har en java-fortolker og det ikke kun mig der ikke kan se knapperne i
navigeringspanelet, så derfor har jeg måtte fjerne dem, men for din skyld
kan jeg da godt uploade siden med dem igen.
Jeg kan godt tage et screen-dump af fejl-meddelsen og lægger herud, hvis det
kan hjælpe

Ja, www.ns-genie.dk

> Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage, hvor svar herpå
> bringes.
> --
> Knud

-Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-04 20:57

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev :

>Ja, www.ns-genie.dk

Den side er der ikke noget java på, så det er ikke årsagen og der
er heller ikke noget, der FP Extensions.
--
Knud

Fra : NS-Genie©

Dato : 18-03-04 21:36

> Den side er der ikke noget java på, så det er ikke årsagen og der
> er heller ikke noget, der FP Extensions.

Jeg fik en fejlmeddelse(det gør jeg stadig på trods af at det virker) om at
serveren ikke understøttede fpe, så navigationspanelet ville ikke blive vist
korrekt, den har jeg fået hver gang jeg har uploadet men først i dag
(ironisk nok, når jeg beder om hjælp) er det begyndt at virke...

> --
> Knud

-Thomas

Fra : NS-Genie©

Dato : 18-03-04 19:54

> [...]
> følger ikke længere med IE.
>
> Har du et link til din side?
>
> Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage, hvor svar herpå

Ok, højst besynderlig...nu valgte jeg nogel tilfældige knapper og
fejlmeddelsen kom som den plejer...men de her knapper kan den godt vise...

Jeg prøver lige med de knapper jeg havde valgt i første omgang og ser hvad
der sker...

-Thomas

Fra : NS-Genie©

Dato : 18-03-04 19:58

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan nemlig ikke få vist mine navigerings-knapper his min nuværende
> udbyder, da fp kommer med fejlen om at fp server-udvidelse ikke er

Endnu en gang...højst besynderligt...igen fejlmeddelsen, men nu virker de
alligevel...i hvert fald hos mig...
I kan jo prøve at kigge på www.ns-genie.dk det er dem ude til venstre...
Nu har jeg jo også kun prøvet på at få dem til at virke i flere måneder...

Men nu I er derinde så kig lige på besøgslisten på www.ns-genie.dk/test for
den virker stadigvæk ikke...

-Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-04 20:59

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev :

>Men nu I er derinde så kig lige på besøgslisten på www.ns-genie.dk/test for
>den virker stadigvæk ikke...

Her kræver din Top 10 FP Extensions og du skal bruge FP til at
uploade med, der må ikke bruges ftp.

Knappen med home er java, som så kræver en javafortolker, men den
virker fint.

Fut: news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage

Læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html.
--
Knud

Fra : NS-Genie©

Dato : 18-03-04 21:33

> Her kræver din Top 10 FP Extensions og du skal bruge FP til at
> uploade med, der må ikke bruges ftp.

Ja, det ved jeg og jeg bruger kun fp til at uploade, but still...den virker
ikke...

> Knappen med home er java, som så kræver en javafortolker, men den
> virker fint.

Ja, der har aldrig været problemer med den knap...

-Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-03-04 21:48

"NS-Genie©" <genieREMOVE@ns-genie.dk> skrev :

>Ja, det ved jeg og jeg bruger kun fp til at uploade, but still...den virker
>ikke...

Og det tyder jo på, at webhotellet ikke understøtter FP
Extensions, så det må du jo snakke med dem om.
--
Knud

Fra : Ulrik Friis

Dato : 18-03-04 22:42

> [...]
> Nu har jeg jo også kun prøvet på at få dem til at virke i flere måneder...

Når du uploader/udgiver til serveren kan du afgøre om FP extensions virker
ved at anvende http protokollen. I adressefeltet skal du således skrive
http://www.ns-genie.dk - hvis du får forbindelse er der FPE.

Du kan også uploade/udgive med FP ved hjælp af FTP. Så skal der i
adresselinien stå ftp://www.ns-genie.dk.

FPE kan godt være dårligt sat op, så de ikke virker optimalt. Det er din
udbyder du så må have fat i.

-Ulrik