Select Multiple
Fra : Henrik Nygaard

Dato : 18-03-04 16:00

Jeg har fundet følgende, og fatter ikke rigtig hvad der sker. Men
det virker.

http://www.html.dk/scripts/javascript/00006/

Hvordan laver jeg det, så der kun kan laves 1 valg? (altså ikke
multiple)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-03-04 02:58

Simpelt. Slet multiple.

Fra : Henrik Nygaard

Dato : 19-03-04 10:05

> Simpelt. Slet multiple.

Det er godt nok. Men selvom jeg ændre size -> 1 er der stadig
mulighed for at lægge flere muligheder over. Hvordan stopper jeg
det?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-03-04 20:11

Jeg bad dig ikke ændre på size men om at slette multiple.
Altså i stedet for <select multiple ...> kun <select ...>