søger testpanel til mobiltelefoni
Fra : Rikke Jensen

Dato : 18-03-04 11:06

Hejsa til alle i mobilgruppen,

Måske er det her ikke lige det passende forum, men jeg vil alligevel spørge.

Om nogen af jeg har lyst til at melde jer som et testpanel i form af
spørgeskemaer.
Er i gang med hovedprojekt hvoraf min hovedinteresse er mobiltelefoni, og
hvordan man kan udforme den mest optimale abonnementsform til jer brugere.

Måske er det her ikke lige det passende forum, men jeg vil alligevel spørge.

Om nogen af jeg har lyst til at melde jer som et testpanel i form af
spørgeskemaer. Jeg vil sende dem til jer i løbet af næste uge.

Det overordnede emne er mobiltelefoni.

Jeg er i gang med at skrive hovedprojekt om mobiltelefoni, så tænkte jeg på
jer som at være det rette sted at henvende mig til.

Lad mig høre fra jer!!! hindborg3@hotmail.com