Knaptekst ??
Fra : Marianne Tidemann

Dato : 18-03-04 09:10

Jeg har lavet 7 sider, der alle har knapper med hyperlink til de andre
sider. Men én knap, på én side driller.
I FP står teksten på knappen rigtigt, både i "normal" og "eksempel"
men når jeg får det vist i browser, er teksten forkert ?? Og hvis jeg
retter teksten, ændre den også teksten på én anden side.
Hjælp mig venligst, nu har jeg rodet med det i flere timer.

Fra : Lars Raaby

Dato : 18-03-04 14:04

Marianne Tidemann (slet TUVTL) skrev bl.a.:
> [...]
> på én anden side.
> Hjælp mig venligst, nu har jeg rodet med det i flere timer.

En link til siden ville hjælpe meget.

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 24-03-04 13:36

Lars Raaby <No_Antivirus@raaby.indvalid> skrev:

> [...]
>--
>(citat)
>Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.

Hej Lars
Jeg har fået løst problemet, nu er der bare opstået et nyt !!!!
Der er en knap der ikke vil vises ?? den er i normal, eksempel og
browser, men når jeg uploader kan man ikke se den.
Kan du måske hjælpe med det ??? eller er der andre der kan ???
www.royalmontana.dk/Hankatte.htm
På forhånd tak.
Marianne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-03-04 19:29

Marianne Tidemann <tidemann@MBFANtdcadsl.dk> (slet MBFAN) skrev
:

>Kan du måske hjælpe med det ??? eller er der andre der kan ???
>www.royalmontana.dk/Hankatte.htm

Der er forskel på små og store bogstaver på en server, så brug
altid små bogstaver, så undgår man problemet.

Billedet ligger på
http://www.royalmontana.dk/_derived/hankatte.htm_txt_hankatteKnap2.gif

men stien til billedet er
http://www.royalmontana.dk/_derived/Hankatte.htm_txt_hankatteKnap2.gif
og derfor vises det ikke.

Så ret H det ene eller andet sted, så de er ens.
--
Knud

Fra : Marianne Tidemann

Dato : 24-03-04 23:25

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev:

>bogstaver på en server, så brug
>altid små bogstaver, så undgår man problemet.

> [...]

:bølge: Tusind, tusind tak, Knud.
Jeg havde rodet med det i flere timer.
Det der undrer mig er, at jeg startede med at skrive alt med små
bogstaver, men når jeg så var inde på siden og skulle gå fra én
side til en anden, så søgte browseren efter en side med store
bogstaver. Altså www.royalmontana.dk/Galleri i stedet for
www.royalmontana.dk/galleri. For at løse problemet skrev jeg bare
alle sider med stort :)) det kan være at det har udløst fejlen med
knappen ??
Marianne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-04 00:29

Marianne Tidemann <tidemann@98B8Ntdcadsl.dk> (slet 98B8N) skrev
:

> [...]
>bogstaver, men når jeg så var inde på siden og skulle gå fra én
>side til en anden, så søgte browseren efter en side med store

Lyder mærkeligt, men skal jeg ikke kunne svare på, den burde jo
søge efter det, der står på siden.

Det, der driller er, at på din egen computer er der ikke forskel
på små og store bogstaver, men det er der på en server (i langt
de fleste tilfælde).

Så derfor er det normalt en god ide altid at bruge små bogstaver
i filnavne, for så skal man ikke holde styr på, hvad der er med
stort og hvad der er med små.
--
Knud