Dyre liv
Fra : Nygaard

Dato : 18-03-04 08:25

Fra : Thanh Nhi Nguyen

Dato : 18-03-04 09:17

Hm...
Ved ikke helt, hvad jeg skal tro. Vil da hellere være sikker på, at min Lady
har det godt end at lige pludselig finde ud af, at hun i mange år har haft
kræft eller noget lign. 500 kr. om året er da heller ikke så slemt.

mvht Thanh Nhi.

Fra : Freedom

Dato : 18-03-04 10:16

Ved et check finde de ikke kræft eller lig. De tjekker øre, øjne, poter, og
det basale, de siger selv at de ikke kan finde anden de overfladiske!

Jeg har fået tjekket så mange dyr og ser det hver gang, alle mine killinger
og hvalpe, det er en overfladisk undersøgelse!

Dyrlægeforeningen udtalte endda i en tvist at man ikke skulle tro at dyret
var sundt efter denne sundhedstest (var i tv for nogle år siden)....så...

Iben

Fra : Pia J

Dato : 18-03-04 13:26

> Dyrlægeforeningen udtalte endda i en tvist at man ikke skulle tro at dyret
> var sundt efter denne sundhedstest (var i tv for nogle år siden)....så...

"Desværre" kan man ikke få sin hund sygeforsikret hvis ikke den vaccineres
årligt. Og det har jeg da personligt nydt godt af, da min ene hund er
knæopereret for 9000 kr. og den anden muligvis skal igennem langvarig
allergibehandling.

:Pia

Fra : Freedom

Dato : 18-03-04 10:13