Prøvet det der Miracle Bait ?
Fra : JHB

Dato : 18-03-04 07:08

Hej alle

Da jeg ofte syntes det er svært at finde Sandorm og ligende levende agn i
kbh har jeg tænkt over om det dersens Miracle Bait med indhold af sandorm
mon er noget som de "flade" gidder hoppe på ... så søger derfor erfaringer
med ovenstående gode som dårlige ....håber nogle kan hjælpe

hilsen
JHB

Fra : jensen

Dato : 18-03-04 10:39

Tja jeg har prøvet det et par gange, dog ikke efter flade men derimod
ørreder.. Både p&t og ved kysten uden det helt store overbevisende
resultat..

Fra : Jens Jensen

Dato : 18-03-04 12:34

"JHB" <jhb2610@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Da jeg ofte syntes det er svært at finde Sandorm og ligende levende agn i
> kbh

Er det også svært at finde regnorm?

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 18-03-04 15:41

"JHB" <jhb2610@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mon er noget som de "flade" gidder hoppe på ... så søger derfor erfaringer
> med ovenstående gode som dårlige ....håber nogle kan hjælpe

Hi JHB,

Efter for første gang for 2 år siden at have brugt røde kogte nordsø-rejer
med skal, er jeg helt færdig med at bruge sandorm.
Jeg var aldeles forbløffet over hvor effektivt det var, og at de var gode
til at "sortere" de mindre fisk fra.
mvh
Michael Christoffersen

Fra : mikkel paulsen

Dato : 19-03-04 18:02

"Michael Christoffersen" <pescator@NOSPAMstofanet.dk> wrote in message news:<4059b4b9$0$28844$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
> [...]
> med skal, er jeg helt færdig med at bruge sandorm.
> Jeg var aldeles forbløffet over hvor effektivt det var, og at de var gode

undeligt! for når jeg fisker flade fisker jeg oftest med 3 stænger, en
med børsteorm eller sandorm, en med rejer, en med sild. det gør jeg
fordi det svinger meget hvad de vil æde, men en ting er sikkert
sandorm/børsteorm det rykker altid. jeg bor i nordjylland og her
virker rejer næsten aldrig