Billedskifts interval ?
Fra : Is

Dato : 17-03-04 22:13

Hej

Jeg roder lidt med en hjemmeside, hvor jeg forsøger at lave en dias serie
med hundebilleder.
Det er lavet det så man enten kan skifte selv, eller "play"
Men hvorlænge bør der være mellem skiftne ??
nu er der 5 sek, men er det for hurtigt eller langsomt ??

Billederne er på http://www.dch-haslev.dk/dias/lysbilledshow.htm

på forhånd tak

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 00:44

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvorlænge bør der være mellem skiftne ??
> nu er der 5 sek, men er det for hurtigt eller langsomt ??

Det rigtige sted at spørge, ville nok være:
dk.edb.internet.webdesign eller
dk.edb.internet.webdesign.ris+ros

Personligt ville jeg helt droppe ideen, den slags er kun sjovt første gang.

Det samme gælder menuen på din forside. Første gang man ser den er det
sjovt,
anden gang er den irriterende, fordi man skal sidde og vente på
menupunkterne.
Ja det var jo ikke det du spurgte om, men jeg kunne ikke lade vær.

Mvh Kajo

Fra : Winther

Dato : 18-03-04 08:37

"Kajo" <Fiffi.tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det samme gælder menuen på din forside. Første gang man ser den er det
> sjovt,
som kigger, er det for mig OK. Men,- 5 sek er for meget, skal det gå
hurtigere er muligheden at skifte selv. Det er bedre end små billeder, hvor
man skal trykke på hver for at kunne se dem.

> anden gang er den irriterende, fordi man skal sidde og vente på
> menupunkterne.

De kommer så hurtig, at det umuligt kan genere nogen, måske er din PC for
langsom....

> Ja det var jo ikke det du spurgte om, men jeg kunne ikke lade vær.
>
> Mvh Kajo

Nej, det kunne jeg heller ikke

Vh. Winther

Fra : Susanne Laurberg And~

Dato : 18-03-04 09:23

> [...]
> Men hvorlænge bør der være mellem skiftne ??
> nu er der 5 sek, men er det for hurtigt eller langsomt ??

Hej Erik.
Jeg syntes det er lige tilpas med hastigheden. Gik godt nok et øjeblik,
inden det gik op for mig, at man skulle sætte diashowet igang med pilen.
Ser ud til I har en dejlig afdeling.............

MVH
Susanne

Fra : Lou

Dato : 18-03-04 11:09

Hej...

jeg syntes det er en fin side... jeg er ikke enig i at det er
irreterende med menubaren - de kommer hurtigt frem her hos mig , men
jeg har også kabel modem - jeg ved ikke hvordan det er med en K56
modem, men prøv ad...

Billed frekvensen syntes jeg skal være hurtigere evt 2-3 sek...

mvh
Lou

p.s jeg syntes godet at man kan spørge til sin hjemmeside i dette
forum når det drejer sig om hunde sider...

Fra : Is

Dato : 20-03-04 22:44

> [...]
> Men hvorlænge bør der være mellem skiftne ??
> nu er der 5 sek, men er det for hurtigt eller langsomt ??

---

Tak for svar !

Til Kajo.

Eneste årsag til dette sp her er, at det drejer sig om hunde billeder.
(jeg går ud fra at gæsten bedre en "designerne" ved hvor længe der skal
kigges på et hunde billed )

Menuen ! det vil jeg da overveje - men jeg kan da så sige at tidligere
havde jeg meget mere .gif annim. o.l.

Til Lou

Når jeg oploader flere billeder vil jeg prøve at nedsætte ventetiden.

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-04 02:12

> Til Kajo.
>
> Eneste årsag til dette sp her er, at det drejer sig om hunde billeder.
> (jeg går ud fra at gæsten bedre en "designerne" ved hvor længe der skal
> kigges på et hunde billed )

For men skyld må du da gerne spørge i hundegruppen.
Jeg er da heldigvis ikke politibetjent her i gruppen.

Mvh Kajo